FarmVille ima svoj sladoled, od vanilije

Izgleda kako za uspjeh kompanije poput Zynge nije zaslužan samo Facebook već i vrlo dobra marketinška strategija koja promovira brand u trgovačkim centrima.

Zimo
Zimo
Zimo | 02.08.2011. / 09:43 komentari
FarmVille ima svoj sladoled, od vanilije

Izgleda kako za uspjeh kompanije poput Zynge nije zaslužan samo Facebook već i vrlo dobra marketinška strategija koja promovira brand u trgovačkim centrima.

tri vijesti o kojima se priča Žena spava u kravetu, ilustracija Za sve koji žive u gradovima Spavajte u mraku, zaštitite srce: Znanstvenici upozoravaju na skrivenu prijetnju Anatomski prikaz srca, ilustracija Istraživanje pokazalo Ova jednostavna svakodnevna hrana može potiho ojačati zdravlje vašeg srca Iznenađenje na ekranu, ilustracija Dobro čitajte što piše Oprez! Ugledate li ovo upozorenje na Gmailu, vjerojatno vas pokušavaju hakirati

Zynga je u suradnji sa 7-eleven, trgovačkim centrima popunila police proizvodima iznad kojih stoji naslov 'fresh goodies'.

Naravno, sve je to dio dobro isplanirane marketinške kampanje kojom kompanija jača svoj brand.

FarmVille, koji ima oko 63 milijuna aktivnih igrača na Facebooku mjesečno, dobio je i novu poslasticu i to doslovno. Alexis Madrigal na svom je Twitteru objavio sliku sladoleda koji nosi brand igre iz Zynge FarmVille, a koji će zasigurno privući mnoge obožavatelje ove igre.

U nastavku prilažemo i nekoliko slika sa BusinessInsidera koji je objavio iste na svom blogu. Biste li vi kupili sladoled FarmVille?

Vezane vijesti