Izgleda kako za uspjeh kompanije poput Zynge nije zaslužan samo Facebook već i vrlo dobra marketinška strategija koja promovira brand u trgovačkim centrima.

tri vijesti o kojima se priča Droga, ilustracija Roditelji, oprez! "Najopasnija mreža za mlade": Omiljena platforma prepuna je seksualnih predatora i dilera droge Zračni taksi Joby Aviationa Napravljen veliki korak Počinje velika tehnološka revolucija u zrakoplovstvu: Nebom će dominirati potpuno drukčije letjelice Cheyava Falls u dolini Neretva Vallis u krateru Jezero na Marsu Na Marsu NASA zagolicala maštu javnosti: U dolini Neretve pronađeni tragovi izvanzemaljskog života?

Zynga je u suradnji sa 7-eleven, trgovačkim centrima popunila police proizvodima iznad kojih stoji naslov 'fresh goodies'.

Naravno, sve je to dio dobro isplanirane marketinške kampanje kojom kompanija jača svoj brand.

FarmVille, koji ima oko 63 milijuna aktivnih igrača na Facebooku mjesečno, dobio je i novu poslasticu i to doslovno. Alexis Madrigal na svom je Twitteru objavio sliku sladoleda koji nosi brand igre iz Zynge FarmVille, a koji će zasigurno privući mnoge obožavatelje ove igre.

U nastavku prilažemo i nekoliko slika sa BusinessInsidera koji je objavio iste na svom blogu. Biste li vi kupili sladoled FarmVille?