FarmVille ima svoj sladoled, od vanilije

Izgleda kako za uspjeh kompanije poput Zynge nije zaslužan samo Facebook već i vrlo dobra marketinška strategija koja promovira brand u trgovačkim centrima.

Zimo
Zimo
Zimo | 02.08.2011. / 09:43 komentari
FarmVille ima svoj sladoled, od vanilije

Izgleda kako za uspjeh kompanije poput Zynge nije zaslužan samo Facebook već i vrlo dobra marketinška strategija koja promovira brand u trgovačkim centrima.

tri vijesti o kojima se priča Mreže optičkih kablova iznad šume u Ukrajini Jesu mreže, ali nisu paukovi VIDEO Pogledajte nestvaran prizor na krošnjama ogromne šume u Ukrajini Pametni telefon, ilustracija Mali, ali značajna promjena Stavljate telefon na stol s ekranom prema gore? Evo zašto biste trebali promijeniti tu naviku Uređaj koji izvlači pitku vodu iz zraka Nije znanstvena fantastika Stvorili pitku vodu iz "ničega": Ovaj genijalan izum mogao bi spasiti mnoge živote

Zynga je u suradnji sa 7-eleven, trgovačkim centrima popunila police proizvodima iznad kojih stoji naslov 'fresh goodies'.

Naravno, sve je to dio dobro isplanirane marketinške kampanje kojom kompanija jača svoj brand.

FarmVille, koji ima oko 63 milijuna aktivnih igrača na Facebooku mjesečno, dobio je i novu poslasticu i to doslovno. Alexis Madrigal na svom je Twitteru objavio sliku sladoleda koji nosi brand igre iz Zynge FarmVille, a koji će zasigurno privući mnoge obožavatelje ove igre.

U nastavku prilažemo i nekoliko slika sa BusinessInsidera koji je objavio iste na svom blogu. Biste li vi kupili sladoled FarmVille?

Vezane vijesti