Popularan društveni digitalni magazin za iPad --- Flipboard, uvodi nove metode oglašavanja u suradnji sa Conde Nast.

Naime, ovaj dvojac dijelit će specifično dizajniran program koji će uključivati The New Yorker, Wire i Bon Appetit, a to su samo od nekih.

Flipboard od sada nudi poseban program kako bi svojim izdavačima i kreatorima sadržaja ponudili oglase na cijeloj stranici u svojoj aplikaciji.

Broj oglasa na stranicama biti će ograničen kako bi i dalje iskustvo čitanja bilo top prioritet kompanije, no iz svega bi beneficije mogli imati i oglašivači među kojima je prvi American Express.

Conde Nast je u stalnoj potrazi za novim načinima kako iskoristiti nove kanale u skladu s okruženjem, a nudi i jedinstvenu priliku za čitatelje i oglašivače.', istaknuo je Lou Cona, marketinški direktor u Conde Nastu.

Flipboard pokušava naći top brandove kao svoje oglašivače, a da im to ide za rukom pokazuje i suradnja sa OWN (Oprah Winfrey Network) mreža koja je postala dio ove aplikacije.

Via AllThingsDigital

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju