Popularan društveni digitalni magazin za iPad --- Flipboard, uvodi nove metode oglašavanja u suradnji sa Conde Nast.

tri vijesti o kojima se priča Droga, ilustracija Roditelji, oprez! "Najopasnija mreža za mlade": Omiljena platforma prepuna je seksualnih predatora i dilera droge Zračni taksi Joby Aviationa Napravljen veliki korak Počinje velika tehnološka revolucija u zrakoplovstvu: Nebom će dominirati potpuno drukčije letjelice Cheyava Falls u dolini Neretva Vallis u krateru Jezero na Marsu Na Marsu NASA zagolicala maštu javnosti: U dolini Neretve pronađeni tragovi izvanzemaljskog života?

Naime, ovaj dvojac dijelit će specifično dizajniran program koji će uključivati The New Yorker, Wire i Bon Appetit, a to su samo od nekih.

Flipboard od sada nudi poseban program kako bi svojim izdavačima i kreatorima sadržaja ponudili oglase na cijeloj stranici u svojoj aplikaciji.

Broj oglasa na stranicama biti će ograničen kako bi i dalje iskustvo čitanja bilo top prioritet kompanije, no iz svega bi beneficije mogli imati i oglašivači među kojima je prvi American Express.

Conde Nast je u stalnoj potrazi za novim načinima kako iskoristiti nove kanale u skladu s okruženjem, a nudi i jedinstvenu priliku za čitatelje i oglašivače.', istaknuo je Lou Cona, marketinški direktor u Conde Nastu.

Flipboard pokušava naći top brandove kao svoje oglašivače, a da im to ide za rukom pokazuje i suradnja sa OWN (Oprah Winfrey Network) mreža koja je postala dio ove aplikacije.

Via AllThingsDigital