Popularan društveni digitalni magazin za iPad --- Flipboard, uvodi nove metode oglašavanja u suradnji sa Conde Nast.
Naime, ovaj dvojac dijelit će specifično dizajniran program koji će uključivati The New Yorker, Wire i Bon Appetit, a to su samo od nekih.
Flipboard od sada nudi poseban program kako bi svojim izdavačima i kreatorima sadržaja ponudili oglase na cijeloj stranici u svojoj aplikaciji.
Broj oglasa na stranicama biti će ograničen kako bi i dalje iskustvo čitanja bilo top prioritet kompanije, no iz svega bi beneficije mogli imati i oglašivači među kojima je prvi American Express.
Conde Nast je u stalnoj potrazi za novim načinima kako iskoristiti nove kanale u skladu s okruženjem, a nudi i jedinstvenu priliku za čitatelje i oglašivače.', istaknuo je Lou Cona, marketinški direktor u Conde Nastu.
Flipboard pokušava naći top brandove kao svoje oglašivače, a da im to ide za rukom pokazuje i suradnja sa OWN (Oprah Winfrey Network) mreža koja je postala dio ove aplikacije.
Via AllThingsDigital