Frank je jučer predstavio novu Kava&Kava platformu, marketinšku i tehnološku inovaciju namijenjenu ugostiteljskim objektima i njihovim gostima.
Kava&Kava ugostiteljima i objektima, Franckovim partnerima, nudi besplatan alat za promociju i direktnu komunikaciju s gostima kroz oglašavanje promotivnih akcija, posebnih ponuda i različitih događanja koja organiziraju. Osim toga, daje im mogućnost kreiranja vlastitog programa vjernosti odnosno sustava nagrađivanja svojih redovitih gostiju, prednosti postojećeg Franck programa vjernosti, vlastitu web podstranicu na www.kavakava.hr te priliku za dodatnu promociju na društvenim mrežama Facebooku i Twitteru.
Bitno je naglasiti da nagrade i akcije iz programa vjernosti koje Kava&Kava partneri nude i komuniciraju, ne moraju biti vezane isključivo uz ponudu Francka, već ugostitelji platformu mogu koristiti za promociju svoje cjelokupne ponude i aktivnosti.
Franck na ovaj način podržava svoje partnere iz HoReCa kanala, odnosno male obrte i poslovne subjekte – kafiće, restorane, klubove - omogućavajući im da uz minimalna ulaganja osmisle program vjernosti i aktivnosti kako bi zadržali postojeće i privukli nove goste u svoj lokal te u konačnici povećali promet i prihode. Partneri kroz ovu platformu također mogu prikupljati i pratiti statistiku o promotivnim aktivnostima te sukladno rezultatima, prilagođavati sadržaje i ponudu kafića željama svojih gostiju.
Mobilna aplikacija preuzima se besplatno s Apple App Storea i Google Playa, a pomoću nje korisnici prate akcije i događanja u svojim omiljenim kafićima i kafićima u njihovoj blizini te na označenim Kava&Kava lokacijama sakupljaju bodove. Uz praćenje akcija i pogodnosti, moguće je s prijateljima na društvenim mrežama podijeliti informaciju o svojoj lokaciji („check-in“) te ih pozvati na kavu.
Sakupljene bodove korisnici potom mijenjaju za nagrade kafića, ali ih nagrađuje i Franck. Bodovi se tako mogu zamijeniti i za vrijedne Franck nagrade na webshopu www.kavakava.hr – mobitele, poklon bonove, majice, šalice itd.
U nadolazećem razdoblju Franck će uložiti svoje resurse u edukaciju partnera kako bi aktivno krenuli u izgradnju programa vjernosti za svoje goste te tako obogatili ponudu za korisnike aplikacije.
Predstavljena verzija platforme tek je njezina prva verzija koja će se u budućnosti razvijati prema povratnim informacijama s tržišta. Do kraja 2014. godine aplikacija bi trebala biti dostupna na 2.000 partnerskih lokacija u HoReCa kanalu diljem Hrvatske.
Franck predstavio novu digitalnu platformu za nagrađivanje svojih gostiju