Automobilska industrija i način prijevoza u budućnosti trebao bi se uvelike promijeniti te automobilima i autobusima koji se budu vozili našim cestama neće upravljati ljudi, već računala koja bi, barem tako tvrde iz tehnoloških kompanija, trebala biti puno bolji i sigurniji vozači u odnosu na ljude. S obzirom na potpuno drugačije uvjete koji će tada vladati na cestama, država i regulatorna tijela mijenjat će zakone o prometu kako bi ih prilagodili novoj situaciji, a analitičar John Murphy koji dugo godina prati stanje u automobilskoj industriji, vjeruje kako bi se jedna od tih promjena mogla odnositi i na ograničenje brzine. Naime, ako se s vremenom autonomni automobili, odnosno računala koja s njima upravljaju zaista pokažu sigurnima i pouzdanima, takvim vozilima ne bi trebalo ograničavati brzinu.

Ako u budućnosti budemo imali automobile koji se ne mogu međusobno sudariti i ne mogu udariti u druge objekte, nema racionalnog razloga da takvi automobili ne voze brzinama od 220 ili 250 km/h, smatra Murphy. Zahvaljujući odličnom hardveru i softveru koji će ovi automobili imati te brojnim senzorima i kamerama, odnosno informacijama o stanju na prometnicama u stvarnom vremenu, ovi će automobili moći sami prilagoditi brzinu vožnje pa bi, ako je autocesta prazna i uvjeti na cesti odgovarajući, računalo moglo stisnuti virtualnu papučicu gasa i bez problema ubrzati do 250 ili više km/h. 'Glavna funkcija automobila jest odvesti ljude s točke A do točke B. Ako me dvostruko većom brzinom, odnosno dvostruko brže možete odvesti od točke A do točke B, spreman sam za to platiti veliki novac', rekao je Murphy. Vožnja bez ograničenja brzine u potpunosti bi mogla promijeniti cijelu industriju, no proći će još jako puno vremena dok tako nešto bude moguće.  

Izvor: Detroit News