Veliki dio ljudi toga vjerojatno nije niti svjestan, no i Google ima vlastitu društvenu mrežu koju su pokrenuli s ciljem rušenja Facebooka i dominacije na ovom tržištu. No, kako je svima jasno, njihovi planovi nisu se ostvarili te su Google+ ubrzo nakon predstavljanja novinari nazvali "gradom duhova" jer, usprkos velikom broju registriranih korisnika, nitko nije koristio tu mrežu.

Google+ nije ponudio ništa novo, sučelje je bilo zbunjujuće i neatraktivno, a svi naknadni pokušaji njegove popularizacije bili su neuspješni, pa je mreža, čini se, godinama životarila i većina je ljudi zaboravila da postoji.

Manje od 5 sekundi!

Nedavno Googleovo istraživanje potvrdilo je ono što se odavno zna – Google+ tijekom godina, usprkos velikom trudu i posvećenosti inženjera ove kompanije uspjehu i razvoju što boljeg proizvoda, nije uspio privući pažnju korisnika i developera – verzija te mreže za obične korisnike ima mali broj korisnika te prosječno vrijeme koje 90 posto korisnika Googlea+ provede na toj mreži iznosi manje od 5 sekundi.

Ovi podaci jasno ukazuju da za Google nema nikakvog smisla održavati ovu mrežu na životu (odnosno na aparatima), a kap koja je prelila čašu bila je otkrivanje propusta u softveru početkom ove godine – od 2015. pa do ožujka 2018. kada je propust popravljen, bili su ugroženi podaci oko pola milijuna korisnika. Ti podaci uključuju informacije o imenima, zanimanju, godinama, spolu i e-adresama korisnika, a iz Google smiruju situaciju te kažu kako nisu pronašli nikakve dokaze iskorištavanja ovih propusta i pristupanju tim podacima.

S obzirom na to da je riječ o propustu koji je bio dostupan oko tri godine, jasno je da su Google i korisnici ove mreže imali puno sreće.

Što se Googlea+ tiče, rijetke osobe koje su zaista koristile ovu mrežu i žele preuzeti i sačuvati podatke, odnosno prebaciti ih na drugu društvenu mrežu imaju dovoljno vremena jer će Google službeno završiti ovu neuspješnu priču za deset mjeseci, odnosno tijekom kolovoza sljedeće godine.

Poslovni korisnici i dalje će imati pristup platformi i u budućnosti jer se pokazalo kako je Google+ ionako puno bolji kao poslovni proizvod nego kao društvena mreža namijenjena običnim korisnicima.