Kompanija Heinz 2012. godine počela je promocijom svojih bočica za kečap korištenjem QR koda koji je korisnike vodio na internetsku stranicu s informacijama o promotivnoj kampanji vezanoj uz personalizirane etikete za bočice. Ova je kampanja trajala dvije godine, nakon čega su iz kompanije odlučili kako neće obnavljati domenu 'sagsmithheinz.de' koju su koristili tijekom promocije, no do tada je veliki broj ljudi kupio bočice s kečapom koje su imale ovaj QR kod tako da su u svakom trenutku mogli skenirati QR kod sa svojim pametnim telefonom i otići na navedenu stranicu. No, ono čega nisu bili svjesni u Heinzu jest da je domenu koju su koristili tijekom ove kampanje kupila jedna pornografska kompanija tako da su se na toj adresi nalazile fotografije i videozapisi golih žena.

Daniel Korell dugo je vremena imao bočicu kečapa, no tek je nedavno išao provjeriti što se nalazi iza QR koda na njoj te se šokirao (a možda i razveselio) kada je, umjesto informacija o kečapu, naišao na brojne slike golih žena. On je fotografirao bočicu i ovu internetsku stranicu te kontaktirao Heinz putem Facebooka, a iz ove su mu se kompanije ispričali i objasnili kako oni više nisu vlasnici navedene domene. 'Zaista nam je žao zbog ovog incidenta', poručili su iz Heniza Korellu te su mu obećali da će mu poslati personaliziranu bočicu za kečap. Također, obećali su da će riješiti problem s pornografskom domenom kako i drugi korisnici ne bi imali sličnih problema, a čini se da su to do sada i napravili jer je na navedenoj domeni trenutno nema sadržaja. Iako je ovo ispala neugodna situacija za Heniz, vijest su prenijeli mediji diljem svijeta tako da je kompanija ovim 'slučajnim marketingom' dobila odličnu reklamu, a sigurno je da će na temelju njihovog iskustva i druge kompanije biti jako oprezne prilikom sličnih marketinških kampanja.

Izvor: The Guardian 

Foto: Facebook

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju