Marketing studio MPC Digital iz New Yorka i konceptualni dizajner Thompson Harrell osmislili su zajedno zanimljivi umjetnički koncept jednostavnog naziva The Color Project, poseban po tome što je prvi put u povijesti Google street view dobio umjetničku ulogu.

Projekt je nastao na poziv Media Centra u New Yorku u kojem je trenutno izložen kao jedan od pet interaktivnih multimedijalnih instalacija. 

Glavna ideja bila je kroz projekt potaknuti novi način razmišljanja o pripovijedanju određene priče u digitalnom mediju. Uzevši u obzir da se današnja publika redovito služi Google Earth-om u istraživačke i edukativne svrhe, u kreativni fokus stavljene su linije, boje i forma iz satelitske perspektive. 

Kroz geometrijsku rešetku sastavljenu od 162 pravokutna trokuta na 27 HD screenova simultano se uvećavaju detalji lokacija većih svjetskih gradova u kojima su prijašnjih godina snimani poznati nezavisni filmovi (države Kolumbija, Florida, Virginia, Vietnam, New York). Takvim uzastopnim postepenim povećavanjem, boje u trokutu graniče u osnovnim tonovima i time rešetka postaje mozaična apstraktna kompozicija. Svakako, time je stvoren vrlo interesantan vizualan panel pred kojim publika izravno promatra prijelaz iz figuracije u apstrakciju.