Globalna slika interesa za pretraživanje određenih pojmova, događaja ili osoba još uvijek se najbolje može „skenirati“ kroz najpopularniju svjetsku tražilicu, pa evo kako je to izgledalo u 2014 godini...
tri vijesti o kojima se priča


Na početku se moramo „dohvatiti“ lagane digresije, jer Google sigurno neće 2014. pamtiti po dobrome, zbog brojnih udaraca koji su „primili“, ne toliko od konkurencije, jer tu su i dalje neprikosnoveni, koliko od Europske unije koja ih je pošteno „nagazila“. Možda se zbog toga u Googleu nisu potrudili pa „pogled u retrovizor“ kada je u pitanju pretraživanje na njihovim stranicama disperzirali barem na različite kontinente, kada već nisu lokalizirati najpretraživanije pojmove po zemljama... Zapravo, napravili su to samo za neke zemlje, Hrvatske u trendovima pretraživanja uglavnom nema, točnije možemo se pronaći u samo šest individualiziranih kategorija, pa će oni koje zanima što se to prošle godine najviše „guglalo“ u Hrvatskoj ostati razočarani.
Ipak, Google je „godinu u pretraživanju“, kako je nazvana ova za tu prigodu posebno kreirana web stranica objavio uz poruku kako smo ove godine pretraživali „bilijune puta“ i pitanje „što to govori o nama“. U osam područja; Sport, Naslovi, Slava, Znanost i tehnologija, Odlazak, Svakodnevni život, Web kultura i Popularna kultura, Google je izdvojio najveće priče godine koje su, naravno, vezane uz najpretraživanije pojmove iz svake od navedenih kategorija. Ima tu doista zanimljivih podataka i pojmova, koje možete ukratko pogledati u priloženom videu. Ako vas zanima kako je izgledala Godina u Google pretraživanju, onda si uzmite vremena i dobro proučite navedenu web stranicu...