Globalna slika interesa za pretraživanje određenih pojmova, događaja ili osoba još uvijek se najbolje može „skenirati“ kroz najpopularniju svjetsku tražilicu, pa evo kako je to izgledalo u 2014 godini...

Na početku se moramo „dohvatiti“ lagane digresije, jer Google sigurno neće 2014. pamtiti po dobrome, zbog brojnih udaraca koji su „primili“, ne toliko od konkurencije, jer tu su i dalje neprikosnoveni, koliko od Europske unije koja ih je pošteno „nagazila“. Možda se zbog toga u Googleu nisu potrudili pa „pogled u retrovizor“ kada je u pitanju pretraživanje na njihovim stranicama disperzirali barem na različite kontinente, kada već nisu lokalizirati najpretraživanije pojmove po zemljama... Zapravo, napravili su to samo za neke zemlje, Hrvatske u trendovima pretraživanja uglavnom nema, točnije možemo se pronaći u samo šest individualiziranih kategorija, pa će oni koje zanima što se to prošle godine najviše „guglalo“ u Hrvatskoj ostati razočarani.

Ipak, Google je „godinu u pretraživanju“, kako je nazvana ova za tu prigodu posebno kreirana web stranica objavio uz poruku kako smo ove godine pretraživali „bilijune puta“ i pitanje „što to govori o nama“. U osam područja; Sport, Naslovi, Slava, Znanost i tehnologija, Odlazak, Svakodnevni život, Web kultura i Popularna kultura, Google je izdvojio najveće priče godine koje su, naravno, vezane uz najpretraživanije pojmove iz svake od navedenih kategorija. Ima tu doista zanimljivih podataka i pojmova, koje možete ukratko pogledati u priloženom videu. Ako vas zanima kako je izgledala Godina u Google pretraživanju, onda si uzmite vremena i dobro proučite navedenu web stranicu... 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju