Google je lansirao 'One Pass' servis koji omogućuje izdavačima prodaju digitalnih novina i magazina, a kojim se bori za dominaciju tržišta smartphonea i tableta.

Samo dan nakon što je Apple predstavio nove mogućnosti prodaje digitalnog sadržaja na iTunes servisu, Google je objavio svoj One Pass servis koji radi na sličnom principu kao i Appleov.

Google ističe kako njihov novi servis, naziva One Pass, omogućuje izdavačima da prodaju sadržaj koji će korisnici moći gledati na web stranicama ili na specijaliziranim aplikacijama dizajniranim za smartphone i tablet uređaje.

Za razliku od Applea, koji izdavačima oduzima 30% zarade, Google će naplatiti samo 10%, odnosno izdavači zadržavaju 90% prihoda. Google omogućuje i razne metode naplate, pa tako možete birati između klasičnih pretplata, doziranog pristupa i prodaju zasebnih članaka.

Googleov servis omogućuje i postojećim pretplatnicima na tiskana izdanja, besplatan pristup digitalnom sadržaju ili uz neku sniženu cijenu. Kako bi platili putem One Passa, korisnici će morati koristiti Googleov sistem naplate Google Checkout.

Ono što razlikuje poslovanje Googlea od Applea, jest da će Google podijeliti podatke kao što su ime korisnika, adresu i email adresu. Korisnici imaju mogućnost ukoliko ne žele podijeliti podatke, dok je kod Applea stvar obrnuta. Apple ne dijeli podatke ukoliko to ne odobri sam korisnik.

One Pass je trenutno dostupan za izdavače iz Kanade, Francuske, Njemačke, Italije, Španjolske, Velike Britanije i SAD-a.

Photo [independent.co.uk]

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju