Na službenom blogu objavljeno je kako Google kreće u „lagani rebrandig“, logo je doživio diskretne promjene a tu su i noviteti u navigacijskoj traci...

Ne radi se o nikakvim monumentalnim ili povijesnim promjenama, Google je jednostavno odradio lagano „friziranje“ svog loga, kao i navigacije kod korištenja neke od njegovih aplikacija. Poanta je, čini se, u „standardiziranju“ dizajna za pristup aplikacijama, kako bi sve izgledalo što sličnije, neovisno o tome na kojem uređaju i rezoluciji učitavate Google.

Sve izgleda poprilično minimalistički, a jedini je „problem“, ako se to tako može nazvati, da će za pristup svim Googleovim uslugama, osim Gmail i Images, biti potreban „jedan klik više“, s obzirom da će ostali servisi biti „sakriveni“. Naglasak je očigledno na aplikaciji/servisu koje korisnik trenutačno koristi i u Googleu ne žele da ga „bilo što drugo ometa“.

Novi dizajn će se implementirati, najavljuju iz Googlea, u „idućim tjednima“, a uz promjenu vizualnog pristupa aplikacijama mijenja se i logo gdje su „redefinirane palete boja i sjene na slovima“.