Ekipa iz Googlea, odnosno YouTubea konstantno traži načine kako povećati prihode od najpopularnijeg videoservisa na svijetu. Jedan od tih načina jest, kako smo više puta pisali, pritiskom na korisnike koji koriste softver za blokiranje prikaza oglasa. Iz kompanije su osobama koje koriste takav softver poručili da ga deinstaliraju ili da im sadržaj s YouTubea više neće biti dostupan, a eksperimentiraju s načinima na koji se prikazuju oglasi unutar samih videozapisa.
Među inim, eksperimentiraju s dužim oglasima prije prikaza videa koji se ne mogu preskočiti, kao i s oglasima koji se, kao slika u slici, prikazuju tijekom prijenosa uživo na toj platformi.
Razlog je jasan - što se oglasi prikazuju većem broju korisnika, to će i prihodi kompanije biti veći. Kompanija namjerava povećati i broj oglasa koji će se korisnicima prikazivati i na drugim platformama, pored telefona i računala.
Ranije ove godine najavili su kako će početi eksperimentirati s prikazima oglasa na televizorima tijekom pauziranja sadržaja. Tada su iz tvrtke najavili kako su počeli s testiranjima "pauziranih oglasa" na određenim tržištima, no čini se kako je kompanija u posljednje vrijeme ubrzala s testiranjima te sve više korisnika na društvenim mrežama i Redditu prijavljuje kako su im se počeli prikazivati takvi oglasi.
Naravno, kao i uvijek kada su reklame u pitanju, nitko nije oduševljen, no u ovom slučaju oglasi ipak ne narušavaju iskustvo gledanja samog sadržaja.
Naime, kada na pametnom TV-u gledate neki video na YouTubeu i stavite pauzu, pored tog videa s desne strane ekrana pojavit će se reklama. Kako to izgleda u praksi, pogledajte na stranicama 9to5Googlea na kojoj su objavili slike reklama pored pauziranih videa na YT-u.
Kako bi odmah bilo jasno da je riječ o oglasu, unutar reklame pojavit će se obavijest da je riječ o oglasu ili sponzoriranom sadržaju, a ispod oglasa pojavit će se i opcija "dismiss" na koju možete kliknuti ako želite ugasiti oglas.
Iako iz Googlea ništa nisu komentirali, nije teško pretpostaviti da će se takav oblik reklama početi prikazivati sve češće i na sve većem broju televizora.