Kako se oblačite, koje motive imate u stanu, koliko košta to što imate u svom domu – sve su to informacije koje Googleu zlata vrijede. Jer vam na taj način može ponuditi da si kupite ne samo ono što volite, nego i ono što si možete priuštiti.

tri vijesti o kojima se priča Netflix, ilustracija We're goin' up, up, up… Jeste li ga pogledali? Ovo je najgledaniji film na Netflixu svih vremena Pandemija, ilustracija Mogu li te promjene nestati? Otkrili neočekivanu posljedicu pandemije: Čak i kod ljudi koji nikada nisu bili zaraženi Sunce i more na jadranskoj obali Ozbiljne posljedice Znanstvenici upozoravaju na opasnost koja prijeti Jadranu: "Očekivali smo to tek krajem stoljeća..."

Google radi na patentu proizvoda s pametnim kamerama kojima bi mogli skenirati i analizirati kako vam izgleda unutrašnjost doma, a potom vam ponuditi proizvode na temelju svojih zaključaka, piše The Atlantic.

Primjerice, ako primijeti da u ormaru imate majicu s otisnutim likom glumca Willa Smitha i usporedi to s vašim pretragama na Googleu, mogao bi vas na glas obavijestiti: ''Čini se da vam se sviđa Will Smith. Njegov novi film uskoro će se prikazivati u obližnjem kinu''.

Osim toga, mogao bi procijeniti vaš modni ukus i prema tome preporučiti novu sličnu odjeću u skladu s vašim platnim mogućnostima. Također, analiza glasa otkrila bi Googleu ne samo kojeg ste spola nego i koliko ste stari.

Ako vam se ovo čini invazivnim, ne zanemarite da takvo što već postoji – online. Sve što pregledavate na internetu, a logirani ste, primjerice u Facebook ili gmail, ti računi bilježe i nude vam oglase usklađeno s vašom povijesti surfanja.

Još jedan novi Googleov patent predlaže pametne kućanske sustave koji bi pomogli u održavanu kućanstva koristeći senzore i kamere u ograničavanju ponašanja kod djece. Roditelji bi mogli programirati uređaj koji bi slušao koriste li djeca neprimjeren izbor riječi ili prijaviti što su djeca radila kada roditelja nije bilo kod kuće – jesu li primjerice otvarali ormar s alkoholnim pićima.

Nadzor uređajima mogao bi koristiti primjerice zdravstvenim osiguravateljskim kućama, jer bi im pametni uređaji u kući javljali kakve su prehrambene navike osiguranika i koliko su one štetne ili korisne za zdravlje, pa bi i cijena osiguranja korisnicima tome bila prilagođena.

Ovi patenti još nisu proizvodi, ali dobar su pokazatelj u kojem smjeru se razvijaju izumi i kako bi oni mogli utjecati na naše živote.