Samsung i Google uspješno su prekinuli Appleovu dominaciju na tržištu pametnih telefona, no čini se da se nazire nova napetost u partnerstvu. Vodeći ljudi Googlea zabrinuti su da je Samsung postao preveliki - južnokorejska kompanija prodaje oko 40% uređaja koji koriste Googleov Android softver, te bi mogli iskoristiti svoju snagu i pokušati se ugurati u Googleovo unosno poslovanje s mobilnim oglasima, izjavili su ljudi upoznati sa situacijom za Wall Street Journal.

tri vijesti o kojima se priča Cheyava Falls u dolini Neretva Vallis u krateru Jezero na Marsu Na Marsu NASA zagolicala maštu javnosti: U dolini Neretve pronađeni tragovi izvanzemaljskog života? Droga, ilustracija Roditelji, oprez! "Najopasnija mreža za mlade": Omiljena platforma prepuna je seksualnih predatora i dilera droge BYD-jevi automobili, ilustracija Jednostavno je Nema tu nikakve magije: Šef Riviana objasnio zašto su kineski automobili jeftiniji od konkurencije

Upravo je to mjesto gdje u igru ulazi Motorola - koju je Google kupio s ciljem da pokrene vlastitu proizvodnju hardvera, posebice u slučaju da Samsung odluči svoje napore značajnije preusmjeriti na druge operativne sustave (Tizen, Firefox, Sailfish...).

Upravo bi Motorola, zajedno s drugim postojećim proizvođačima, trebala pomoći u 'razbijanju' bloka koji je Samsung stvorio na Android tržištu. S druge strane, HTC tek počinje sa značajnijim marketinškim kampanjama, Sony je upravo završio restrukturiranje i vjerojatno će se vratiti jači ove godine s kvalitetnim proizvodima poput Xperije Z i Z tableta, LG-ov Optimus G uređaj je koji je teško ignorirati, te mu prodaja konstantno raste, a kineski ZTE i Huawei čine se kao ozbiljni kandidati u natjecanju.