Nakon što je nedavno objavljeno kako se oglasi nekih velikih i poznatih kompanija na YouTubeu prikazuju uz videozapise povezane s terorizmom i rasizmom, dio njih odlučio je bojkotirati Google i oglašavanje na njihovoj video platformi. Troškovi tog bojkota, predviđaju analitičari, mogli bi iznositi oko 500 milijuna dolara te su u Googleu poduzeli određene mjere kako bi vratili povjerenje (i novac) oglašivača. Tako su iz ove kompanije početkom tjedna objavili početak suradnje s kompanijama koje će im pomoći u uspješnijem prepoznavanju uvredljivog sadržaja na YouTubeu pored kojeg brandovi ne žele postavljati oglase. Također, u borbi protiv ovakvog sadržaja Google sada koristi i umjetnu inteligenciju te se nadaju da će se, zahvaljujući ovim novitetima i naporu kojeg pružaju, oglašivači vratiti na YouTube i ponovno početi trošiti novac na oglašavanje na ovoj mreži.

Mediji su ovo povlačenje velikih kompanija s YouTubea nazvali 'egzodusom', a prema prvim reakcijama nekih od oglašivača poput AT&T-a, Verizona, General Motorsa, Pepsija i drugih, čini se kako dosadašnje mjere koje je poduzeo Google nisu dovoljne za privlačenje oglašivača. Naime, predstavnici ovih kompanija novinarima CNN-a rekli su kako još neće poništiti odluku o prestanku oglašavanja na YouTubeu, dok su samo iz Johnsona & Johnsona komentirali kako će se ponovno oglašavati na YouTubeu, ali samo na određenim tržištima.

'Prikazivanje samo jednog oglasa pored neprimjerenog sadržaja može naštetiti vrijednosti branda', komentirao je Brand Wieser iz Pivotal Research Groupa situaciju s prekidom oglašavanja na YouTubeu, dok analitičar James Cakmak vjeruje kako je ovaj bojkot ipak samo privremen jer oglašivači ne mogu dugo ignorirati platformu s više od milijardu korisnika.
 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju