Ove sezone Lewis Hamilton ispunio je jedan od svojih snova - utrkivanje u legendarnom crvenom bolidu. Iako ne može biti zadovoljan s početkom svoje karijere u Ferrariju, osim pobjede u sprinterskoj utrci VN Kine, legendarni vozač ima i druge ideje s propetim konjićem, pored želje za ostvarenjem što više pobjeda jer je teško zamisliti da bi mogao ponovno postati prvak.
Hamilton želi, naime, dizajnirati novi Ferrarijev automobil: Jedna od stvari koje zaista želim jest dizajnirati Ferrari. Želim napraviti F44. Nakon potpisivanja ugovora s talijanskom kompanijom Hamilton je pozirao ispred kuće Enza Ferrarija, a pored jednog od svojih omiljenih automobila - legendarnog Ferrarija F40.
Upravo je ovaj model inspiracija za Hamiltonov Ferrari, o kojem nije rekao previše, osim što je izrazio želju za ručnim mjenjačem. Svima koji prate F1 jasno je zašto se odlučio na ime F44 - to je broj njegova bolida. Čini se kako F44 nije samo nekakva pusta želja ili san, već je sedmerostruki pobjednik F1 prilično ozbiljan u svom naumu. Na tome ću raditi sljedećih nekoliko godina, poručio je.
Ferrarijev F40, objašnjavaju na stranici Motorsport, zauzima legendarno mjesto povijesti automobila. Lansiran je na 40. godišnjicu kompanije i riječ je o posljednjem vozilu koji je odobrio Enzo Ferrari. Ovaj je automobil poseban i po tome što je koristio F1 tehnologiju - među inim, vrata, poklopac motora i prtljažnika napravljeni su od karbonskih vlakana, što je utjecalo na težinu automobila koja je iznosila 1100 kg. Ferrari F40 imao je 2,9-litreni V8 motor s 471KS i ubrzanjem do 60 km/h za 3,8 sekundi, a tijekom godina proizvedeno je 1311 komada.
Kako bi Hamiltonov Ferrari mogao izgledati, trenutačno možemo samo nagađati. Na Motorsportu kažu kako “mogu zamisliti” kako bi takva jurilica mogla imati hibridni pogon te da bi to trebao biti lagan i okretan automobil s manjim ugljičnim otiskom. Ideja o ovom Ferrariju svidjela se i ekipi sa stranice Jalopnik - u šaljivom tonu naglašavaju kako Ferrari ne treba razmišljati o naslovu prvaka, već bi upravo F44 trebao biti njihov glavni prioritet. Čini se kako nisu daleko od istine jer, nakon diskvalifikacije u Kini, pogled na trenutačni poredak ne nudi optimizam za Ferrari