Leap je zadnje vrijeme napravio revoluciju u načinu kako se odvija interakcija između korisnika i računala. Elon Musk čak je demonstrirao kako oni u Tesli koriste Leap u svrhu lakšeg dizajniranja proizvoda. 

Tzv. “web whiteboard” razvijen je od strane GoodCode, tvrtke koja iza sebe ima niz zanimljivih projekata, među kojima je i Aww. Aplikacija je od sada dostupna ina AirSpace storeu, odnosno Leap-ovoj trgovini online aplikacija što pokazuje da servis itekako ima smisla. 

“Do suradnje je došlo tako da su nas kontaktirali iz Leapa, rekli da su impresionirani aplikacijom (posebice tim što je vrlo jednostavna za korištenje, što nam je primarni “feature”)”, u mailu mi je istaknuo Senko Rašić i tvrtke GoodCode, koji nam je objasnio što ovo znači za njih: 

“Ova suradnja znači da se AWW pojavio na još jednom app storeu, što naravno znači veći doseg do budućih korisnika. No također smo pokazali da se možemo prilagoditi sasvim drugačijem načinu interakcije (npr. za Leap varijantu aplikacije razvili smo potpuno nov sustav izbornika uz već postojeći "toolbar"). Taj model interakcije još je toliko novi da nema nekih "best practices", sve je neistraženo područje u kojem se tek otkrivaju pravila, tako da je osim na tehnološkoj razini stvar bila vrlo interesantna i sa aspekta user experiencea.” 

AWW mjesečno koristi oko 100 tisuća korisnika tijekom školske godine, odnosno oko 50 tisuća tijekom praznika - velik dio njihovih korisnika su nastavnici i učenici u osnovnim i srednjim školama, većinom iz Velike Britanije i SAD-a, gdje AWW koriste u nastavi matematike, likovnog i drugim predmetima. 

Što se tiče same zarade, Senko kaže kako će u sljedećih nekoliko mjeseci objaviti novu verziju aplikacije na kojoj trenutno aktivno rade, a istovremeno će otvoriti i neke nove prodajne kanale za postojeću premium verziju (koja se može ugraditi u druge web stranice). 

Više o Aww-u pročitajte nas službenim stranicama.