Odgovarajući na upit Hine o trenutačnom stanju u fiksnoj i mobilnoj mreži te uslugama nakon jučerašnjih problema s glasovnim uslugama, iz HT-a u srijedu ponovo ističu da je te poteškoće u utorak prouzročio tehnički kvar primijećen oko 10, a riješen oko 16 sati.

Prioritet u normalizaciji prometa bio je usmjeren na hitne službe, za koje je prve omogućeno nesmetano odvijanje telekomunikacijskog prometa, a potom je stabiliziran promet za poslovne i privatne korisnike.

Promet je u potpunosti normaliziran u utorak kasno poslijepodne, a nastavili smo s intenzivnim monitoringom mreže koja je stabilna i nismo zabilježili pad kvalitete usluga. Manji dio korisnika imao je poteškoće i nakon stabilizacije prometa, no nakon resetiranja mobilnog uređaja i to je otklonjeno, iznose iz HT-a.

Svim se korisnicima iznova ispričavaju te poručujući da, ako slučajno još uvijek ne mogu koristiti HT-ove fiksne ili mobilne glasovne usluge, resetiraju, odnosno ugase i ponovo upale svoj mobilni uređaj.

Napominju i da su unatoč problemima pri uspostavi glasovnih poziva, podatkovne usluge i pristup internetu i u mobilnoj i u fiksnoj mreži funkcionirali bez poteškoća.

Svjesni smo važnosti koje telekomunikacije i stalna povezanost imaju u svakodnevnom životu te njihova utjecaja na poslovanje naših korisnika, a također smo svjesni i toga koliko su telekomunikacije vitalne za funkcioniranje hitnih službi te ćemo poduzeti sve što je u našoj moći kako bismo osigurali da se ovakva situacija kao jučer više ne ponovi, poručuju iz HT-a.