Huawei izuzetno zadovoljan s 2023. godinom, najavljuju još bolju 2024.

Kako ističu, Huawei će nastaviti ulagati u inovacije i promicati tehnološki napredak i industrijsku nadogradnju, vodeći se politikom upravljanja pobjede kvalitetom koja uključuje kvalitetu kao temeljnu konkurentnost tvrtke.

Martina Čizmić | 29.03.2024. / 14:03

Huawei (Foto: Huawei)

 Huawei je objavio godišnje izvješće za 2023. godinu koje pokazuje da su ukupni uvjeti poslovanja Huaweija u skladu s očekivanjima, ostvarivši globalni prihod od prodaje od 704,2 milijarde juana (97,5 milijardi dolara) i neto dobit od 87 milijardi juana (12,05 milijardi dolara).

Poslovanje s ICT infrastrukturom ostalo je stabilno, kao i poslovanje s terminalima, poslovanje s računalstvom u oblaku i digitalnom energijom postiglo je dobar rast, a poslovanje s rješenjima za pametne automobile počelo je ulaziti u fazu opsežne isporuke. Huawei pridaje veliku važnost istraživanju i inovacijama, a u godini 2023. ulaganja u istraživanje i razvoj dosegnula su 164,7 milijardi juana (22,8 milijardi dolara), što čini 23,4% godišnjeg prihoda. Kumulativna ulaganja u troškove istraživanja i razvoja u posljednjih deset godina premašila su 1,110 milijardi juana (153,7 milijardi dolara).

Ukupni operativni učinak grupe u 2023. u skladu je s očekivanjima. U proteklih nekoliko godina Huawei je doživio mnoge testove i nastavio rasti usred izazova. Za to su zaslužni povjerenje i podrška korisnika, partnera i svih sektora društva koji su pomogli Huaweiju u opstanku i razvoju,  istaknuo je rotirajući predsjednik Huaweija, Ken Hu.

U 2023. Huaweijevo poslovanje ICT infrastrukture postiglo je prihod od prodaje od 362 milijarde juana (50,1 milijardi dolara), što je povećanje od 2,3% na godišnjoj razini, poslovanje s terminalima ostvarilo je prihod od prodaje od 251,5 milijardi juana (34,8 milijardi dolara), što je povećanje od 17,3% na godišnjoj razini, računalstvo u oblaku postiglo je prihod od prodaje od 55,3 milijarde juana (7,6 milijardi dolara), što je povećanje od 21,9% u odnosu na prethodnu godinu, poslovanje s digitalnom energijom ostvarilo je prihod od prodaje od 52,6 milijardi juana (7,3 milijarde dolara), što je povećanje od 3,5% u odnosu na prošlu godinu, dok je poslovanje s rješenjima za pametne automobile ostvarilo prihod od prodaje od 4,7 milijardi juana (650,7 milijuna dolara), odnosno godišnji porast od 128,1%.

Kako ističu, Huawei će nastaviti ulagati u inovacije i promicati tehnološki napredak i industrijsku nadogradnju, vodeći se politikom upravljanja pobjede kvalitetom koja uključuje kvalitetu kao temeljnu konkurentnost tvrtke. S 9,5 milijuna programera i 46 000 ekoloških partnera, Huawei se pridržava koncepta "otvorenosti i altruizma" te se usredotočuje na izgradnju temeljnih ICT tehnologija i složenih mogućnosti softverske i hardverske platforme, ubrzava otvaranje mogućnosti platforme i postiže obostranu korist s ekološkim partnerima.

U 2024. započelo je novo putovanje. Pridržavat ćemo se otvorenih inovacija, napredovati u ekologiji, pobjeđivati ​​kvalitetom i stvarati veću vrijednost za kupce i društvo. Hvala svakom korisniku koji nas prati na našem putovanju u kojem zajedno radimo na izgradnji pametnog svijeta u kojem je sve povezano, zaključio je Hu. 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti