Donald Trump i američke zabrane neće spriječiti Huawei u daljnjem širenju na nova tržišta, a iako je jasno da moraju smanjiti očekivanja i ambicije na mobilnom tržištu, kineska kompanija ima velike planove kada su u pitanju autonomna vozila. Automobile kojima će isključivo upravljati računala razvijaju brojne američke, ali i kineske kompanije – jučer je Uber u suradnji s Volvom predstavio svoj novi autonomni automobil, a već za dvije ili tri godine cestama bi se mogli voziti automobili koje će pokretati Huaweijeva tehnologija i umjetna inteligencija.

To je novinarima potvrdio Dang Wenshuan, koji je u Huaweiju zadužen za razvoj poslovne strategije – Huawei će surađivati s proizvođačima automobila čija će buduća vozila koristiti kinesku umjetnu inteligenciju koja će preuzeti volane. Među partnerima nalazi se i Audi te je novinarima predstavljen prototip vozila ove kompanije kojim je upravljalo računalo s Huaweijevom tehnologijom koje se bez problema i sigurno provozalo ulicama Šangaja. Na prednjem sjedištu sjedio je backup vozač, no tijekom cijele vožnje nije dirao volan, već je vozilom upravljalo računalo.

Osim Audija, Hauwei surađuje s GAC Toyotom, kompanijom nastalom partnerstvom Toyote i kineskog proizvođača automobila Gac Groupa te s kineskim kompanijama New Energy Automobile i Changan Automobile, a prve konkretne plodove suradnje mogli bismo vidjeti već 2021. ili najkasnije 2022. godine.

Iako su na tržištu s razvojem autonomne tehnologije najdalje dogurale američke kompanije, i Kinezi brzo napreduju te neke od najvećih kompanija poput Baidua, Tencenta i Alibabe, kojima su na raspolaganju veliki novčani i ljudski resursi, također surađuju na ovom polju, a njihovi automobili bez vozača već se testiraju na kineskim cestama.

Izvor: RT