Očigledno će ovo sve češće biti trend u marketinškoj industriji, promocija vlastitog proizvoda ismijavanjem konkurencije, što dokazuje i ovaj video.

Huawei ima, prema posljednjim informacijama, poprilično velike planove za Mobile World Congress u Barceloni, navodno će predstaviti najmanje tri nova uređaja, jedino se još točno ne zna kakva. Uglavnom, marketinški stručnjaci su za promociju i najavu iskoristili provokatorski pristup, u kojem Huawei predstavljaju aluzijom na iPhone i glasovnu aplikaciju Applea, popularnu Siri. Dakako da se nigdje eksplicitno ne spominje Apple, ali nakon što pogledate video, biti će vam sasvim jasno što je intencija Huawei marketinškog tima.

Huawei najavljuje novi tablet koji će imati „predivan, tanak dizajn“ i „nevjerojatno dugo trajanje baterije“, a kroz cijelu najavu vodi vas glasovna aplikacija na „no name“ smartphoneu koji neodoljivo podsjeća na iPhone i tu je aluzija kristalno jasna. Nakon što si ishvalili novi uređaj koji će predstaviti u Barceloni, pitanje „radi li se tu o nekom voću“ otklanja baš svaku sumnju da je ovo najava u kojoj je Huawei iskoristio Apple kao podlogu za promociju svojega proizvoda.

Jedino ako možda Appleove uređaje ne uzimaju kao etalon konačne vrijednosti i kvalitete, ali sve mi se čini da to i nije baš tako. Kulminacija stiže na kraju kada „glas“ otkriva kako to „nije voće, to je Huawei koji je ponovo spreman zadiviti svijet.“ Zanimljivi su koncepti modernog marketinga, kada ne znaš što bi, onda iskoristiš etablirani brand i staviš ga u podređenu poziciju kao „malog igrača“ koji izgleda amaterski u odnosu na ono što će „zadiviti svijet“. To sad više nije iznimka, sve je više takvih reklama, ali pretpostavljam da ljudi koji ih smišljaju i te kako dobro znaju što rade...