Huawei razvija osobnog asistenta kojem bi umjetna inteligencija omogućila da reagira na emocije svojih korisnika.
Osobni asistenti na pametnim telefonima i drugim uređajima ograničeni su na jednostavne zadaće poput davanja informacija o vremenu ili pokretanja aplikacija. Huawei razvija tehnologiju koja će promijeniti način kako ljudi razgovaraju s osobnim asistentima i razvojem nove generacije umjetne inteligencije (AI) stvoriti asistenta koji će ispunjavati i emocionalne potrebe korisnika.
Ideja prema kojoj softver može prepoznati raspoloženje korisnika i odgovoriti na prikladan način naziva se "emocionalna umjetna inteligencija." Primjerice, ako osobni asistent prepozna da se korisnik osjeća usamljeno, razgovarat će s njim. Preduvjet za potpuni razvoj takve usluge je softver koje nema samo visok IQ (kvocijent racionalne inteligencije), nego i EQ (kvocijent emocionalne inteligencije). Takav softver mora jasno prepoznavati raspoloženja korisnika, kako mu se ne bi dogodilo da pogrešno protumači emociju, pa bijesnom korisniku, primjerice, pušta vrlo glasnu glazbu i tako ga još više razbjesni.
Huawei računa na brz napredak u tom segmentu zahvaljujući platformi HiAI, potpuno otvorenim, praktičnim ekosustavom koji uključuje Cloud usluge i napredne uređaje nove generacije. HiAI platforma je baza za neovisne developere koji mogu zajedno s Huaweijem razvijati rješenja i usluge na temeljima umjetne inteligencije, na zadovoljstvo korisnika, ali i uz maksimalno poštovanje privatnosti.
Umjetna inteligencija će biti ključni faktor koji će oblikovati tržište pametnih telefona u narednih 5 do 10 godina. Transformirat će interakciju ljudi s uređajima, naučiti ono što njegovi korisnici žele, a to bi moglo izmijeniti postojeće poslovne modele u mobilnoj industriji, izjavio je Richard Yu, izvršni direktor Huawei Consumer Business Group.
Razvoj umjetne inteligencije i njezina praktična primjena imaju ogroman gospodarski potencijal. Huawei procjenjuje da bi u idućih sedam godina umjetna inteligencija mogla povećati vrijednost globalne digitalne ekonomije za oko 10 bilijuna dolara. Najveću gospodarsku korist od toga imat će zemlje s dovoljno snažnom IT infrastrukturom koja može podržavati snažan rast protoka podataka jer jedino takva infrastruktura može omogućiti razvoj umjetne inteligencije.