U prvom kvartalu 2020. godine broj aktivnih smartphone uređaja povećao se globalno na 3,8 milijardi. To je povećanje od 68,9 milijuna smartphone uređaja u odnosu na četvrti kvartal 2019. godine. Analiza tržišnih podataka pokazala je da globalnu dominaciju i dalje ima Samsung/Apple duopol.
Samsung je i dalje najprodavaniji brend smartphone uređaj globalno s 26,2 posto udjela na svjetskom tržištu. Slijedi ga Apple s 22 posto udjela, a onda iza njih dugo nema konkurencije, koja se pojavljuje tek na oko 12 posto udjela u globalnom tržištu.
Treću poziciju tako drži, iznenađujuće, ne Huawei već Oppo s 12,2 posto. Kineski div Huawei tek je četvrti s 11,8 posto, dok je Vivo peti s 9,3 posto udjela na globalnom tržištu.
Samsungovo najjače oružje, čini se nisu njegovi top modeli već Galaxy A50. Broj aktivno korištenih Galaxy A50 uređaja porastao je s 8,7 mijuna na 33,3 milijuna globalno u peoriodu od posljednjeg kvartala 2019. do prvog kvartala 2020. godine.
Apple, s druge strane bilježi blagi pad aktivnih uređaja u prvom kvartalu 2020. godine i trenutno je aktivno 833,5 milijuna iPhone uređaja.
Međutim, Apple bilježi rekordnu zaradu na drugim poljima. Otkako su promijenili strategiju s hardvera na usluge, poput Apple Musica, usluga oblaka te oglašavanja, zabilježili su prihode od 13,35 milijardi dolara u uslugama, što je značajan porast u odnosu na 2019. godinu, kad su ti prihodi bili 11,45 milijardi dolara.
Pad aktivnih iPhone uređaja pripisuje se činjenici da kineski korisnici sve više prelaze na njihove domaće Android uređaje. Ipak, iPhone 11 serija ostvarila je uspjeh u Kini zbog Appleove strategije nižih cijena.
Kineski Oppo drži treće mjesto globalno i to ponajviše zahvaljujući tek tri (doduše velika) tržišta - kineskom, indijskom i indonezijskom. Oppo tako ima 462,1 milijuna aktivnih uređaja globalno.
Kineski tehnološki div Huawei je tek četvrti, no razlika između njih i Oppoa na trećoj poziciji se smanjuje. To najbolje pokazuje brojka od 448,9 milijuna aktivnih Huawei uređaja globalno.
Izvor: newzoo.com