Baš kao i početkom travnja, kad su korisnici imali problema s nedostupnošću Microsoftovih servisa i tijekom prijepodneva ista se situacija ponovila ali je fokus bio na Teamsu i 365. 

No, u Microsoftu su promptno reagirali i prilično brzo riješili problem. Ako tko još uvijek ima problema, treba se javiti svom lokalnom administratoru. 

 

Podsjetimo, korisnici diljem svijeta koji se za rad oslanjaju na popularni Microsoftov servis 365 i Teams tijekom prijepodneva su počeli prijavljivati probleme i nemogućnost korištenja servisa.

Prema podacima iz Microsofta, problemi su prvo primijećeni u Europi i Aziji, da bi se na kraju proširili i na ostatak svijeta.

Potvrđujemo da probleme imaju korisnici diljem svijeta. Pregledavamo telemetrijske podatke i posljednje promjene kako bismo izolirali izvor problema, poručili su iz Microsofta, uz napomenu kako nisu svi korisnici jedanko zahvaćeni tim problemom.

 

 

Problem je time veći što su tijekom pandemije brojne tvrtke, ali i obrazovne ustanove upravo putem Microsoft Teamsa počele održavati sastanke i zajednički rad na različitim dokumentima. Nedostupnost Teamsa, za njih znači i zastoj u radu odnosno nastavi.

Još je zanimljivije što je ovo drugi put u posljednjih mjesec dana da Microsoft ima problema sa svojim servisima. Podsjetimo, 1. travnja nedostupni su bili Microsoft Teams, Azure i Bing.