Baš kao i početkom travnja, kad su korisnici imali problema s nedostupnošću Microsoftovih servisa i tijekom prijepodneva ista se situacija ponovila ali je fokus bio na Teamsu i 365.
No, u Microsoftu su promptno reagirali i prilično brzo riješili problem. Ako tko još uvijek ima problema, treba se javiti svom lokalnom administratoru.
We've monitored the environment and confirmed that the service is performing as expected. If a user is still experiencing impact, they need to restart their clients to recover. Further details can be found under TM252802 in the admin center.
— Microsoft 365 Status (@MSFT365Status) April 27, 2021
Podsjetimo, korisnici diljem svijeta koji se za rad oslanjaju na popularni Microsoftov servis 365 i Teams tijekom prijepodneva su počeli prijavljivati probleme i nemogućnost korištenja servisa.
Prema podacima iz Microsofta, problemi su prvo primijećeni u Europi i Aziji, da bi se na kraju proširili i na ostatak svijeta.
Potvrđujemo da probleme imaju korisnici diljem svijeta. Pregledavamo telemetrijske podatke i posljednje promjene kako bismo izolirali izvor problema, poručili su iz Microsofta, uz napomenu kako nisu svi korisnici jedanko zahvaćeni tim problemom.
We’ve confirmed that this issue affects users globally. We’re reviewing monitoring telemetry and recent changes to isolate the source of the issue. More information can be found under TM252802 in the admin center.
— Microsoft 365 Status (@MSFT365Status) April 27, 2021
Problem je time veći što su tijekom pandemije brojne tvrtke, ali i obrazovne ustanove upravo putem Microsoft Teamsa počele održavati sastanke i zajednički rad na različitim dokumentima. Nedostupnost Teamsa, za njih znači i zastoj u radu odnosno nastavi.
Još je zanimljivije što je ovo drugi put u posljednjih mjesec dana da Microsoft ima problema sa svojim servisima. Podsjetimo, 1. travnja nedostupni su bili Microsoft Teams, Azure i Bing.