Švedska tvrtka Instantor, koja olakšava donošenje financijskih odluka bankama i ostalim financijskim organizacijama, najavila je developerski paket pod nazivom WDSK (World Domination Starter Kit). WDSK je inicijativa kojom ova kompanija želi poduprijeti razvoj startupova i ostalih tvrtki, omogućavajući im pristup svojem bankovnom API-ju, bez ikakvih troškova za nove Instantorove klijente.

Koristeći Instantorov bankovni API, developeri će imati pristup transakcijskim podacima više od 300 banaka u 25 zemalja, s potencijalnim dosegom od pola milijarde ljudi. WDSK inicijativa uključuje pristup čak i tržištima izvan legislative otvorenog bankarstva. Autentifikacijom i interakcijom krajnjeg korisnika s njihovom bankom upravlja Instantor, a podacima se može pristupiti u trenutku kada krajnji korisnik to odobri.

Kako smo u Instantoru usredotočeni na olakšavanje financijskih života ljudi, ovim potezom želimo dati svoj input razvoju novih financijskih rješenja koja će pomoći ljudima da zaista promijene svoj život. Vjerujem da otvaranjem pristupa našoj tehnologiji u kombinaciji sa znanjem i vještinama developera možemo poduprijeti realizaciju novih ideja. Koristeći naš bankovni API, tvrtke mogu pristupiti podacima i u vrlo kratkom roku doći do implementacije, komentirao je izvršni direktor Instantora Simon Edström.

Od 2010. godine, Instantor je razvio napredna analitička rješenja i proizvode koristeći upravo transakcijske podatke. Instantor pomoću umjetne inteligencije omogućava bankama i financijskim organizacijama bolju procjenu rizika, s ciljem digitalizacije procesa odobravanja zajmova. Osim navedenog, daje potporu ljudima na financijskim tržištima u razvoju, u procesu online verifikacije i identifikacije identiteta, dohodaka i poslodavaca.

Helene Westerlund, CTO u Instantoru istaknula je kako je iznimno uzbuđena s novim proizvodima koji će nastati u sklopu WSDK inicijative.

Mi smo stručnjaci u interpretaciji podataka te želimo startupovima dati mogućnost brzog kreiranja i lansiranja proizvoda usmjerenih na potrebe potrošača. Obzirom da pada cijena podataka, sada postoji prava opipljiva mogućnost kreiranja inteligentnih proizvoda, baziranih upravo na tim podacima, istaknula je Westerlund.