zimo mobile logo
  • Tehnologija
  • Znanost
  • Društvene mreže
  • Esport
  • Business
Prati nas:
Upravljaj obavijestima
  • Prijavi se na newsletter
  • Imaš priču? Pošalji
  • Pišite nam
  • Uredništvo
  • Oglašavanje i marketing
  • Uvjeti korištenja
  • Vijesti
  • Video
  • Zadovoljna
  • Tech
  • Blog
  • Nova TV
  • Doma TV
Nova TV
  • Vijesti
  • Video
  • Zadovoljna
  • Tech
  • Blog
  • Nova TV
  • Doma TV
  • zimo logo
  • Tehnologija
  • Znanost
  • Društvene mreže
  • Esport
  • Business
Prati nas:
  • Dnevnik.hr
  • Vijesti
  • Sport
  • Showbizz
  • Lifestyle
  • Putovanja
  • Zdravlje
  • Biznis
  • Zabava
  • Teen
  • Tv
Tehnologija

INTERVIEW: Maja Weber

U novom intervjuu koji donosimo popričali smo sa Majom Weber -- direktoricom odjela za odnose s javnošću tvrtke Hrvatske telekomunikacije koja priča o projektu HT 2.0.

Zimo
Zimo
Zimo | 18.01.2011. / 08:11 komentari

Podijeli

INTERVIEW: Maja Weber

U novom intervjuu koji donosimo popričali smo sa Majom Weber -- direktoricom Odjela za odnose s javnošću tvrtke Hrvatski Telekom koja priča o projektu HT 2.0.

tri vijesti o kojima se priča Pogled na ruski dron Geran-3 iz ukrajinskog presretača Uspješan presretač Ukrajina pokazala dokaz da ima rješenje za ruske najopasnije dronove na mlazni pogon Waymovi robotaksiji, ilustracija Neočekivani problemi Stanovnici se pobunili protiv robotaksija: Ne mogu spavati i pod stalnim su stresom Netflix, ilustracija Nema više… Netflix najavio veliku promjenu: Ovo se mnogima neće svidjeti

Maja nam je istaknula važnosti interne organizacije prilkom pokretanja ovog projekta, kako se tako velika kompanija nosi s procesom priprema, kakav je odaziv korisnika, itd.

Pročitajte što o svemu kaže dobitnica godišnjih nagrada HUOJa za interne komunikacije i odnose s medijima.


Prije nekoliko mjeseci HT je izašao na društvene mreže poput Facebooka i Twittera. Kako se korporacije poput HT-a teško odlučuju za ovaj korak u Hrvatskoj, zanima nas kako je došlo do odluke?

U HT-u smo na društvenim mrežama prisutni već dulje vrijeme – MAXtv i tportal profili pokazali su izvrsne rezultate, stoga smo prije nekoliko mjeseci otvorili i korporativni fan page na Facebooku, account na Twitteru i kanale na YouTubeu i Flickru. Otvaranje korporativnih profila ipak je zahtijevalo opširniju pripremu za razliku od 'content only' stranica.


Koje je pripremne radnje potrebno obaviti prije početka vođenja profila u poslovnim organizacijama koje broje +1000 ljudi i u kojima se nešto sporije dolazi do informacija? Brzina je, znamo, jedan od prioriteta i glavnih prednosti na društvenim mrežama.

Upravo zbog karakteristike koju navodiš, ali i želje da obuhvatimo sve segmente našeg poslovanja, unutar kuće smo formirali tim ljudi iz sektora ključnih za pravovremenu komunikaciju na društvenim mrežama, organizirali smo nekoliko inicijalnih radionica, postavili zajedničke ciljeve i očekivanja. Slijedilo je razdoblje intenzivne pripreme svih potrebnih sadržaja za launch koji smo vezali uz premijeru filma 'Društvena mreža' krajem listopada prošle godine. Otad se tim redovito sastaje kako bi ugrubo formirao sadržaje za naredno razdoblje, razmijenio planove i profile učinio još boljima.

Kakve su bile početne reakcije korisnika, novinara, društveno utjecajnih grupa na ovaj vaš korak?

Reakcije su bile neočekivano dobre. Unutar kuće postojao je mali strah od izloženosti na terenu koji pripada isključivo korisnicima, no osobno nisam sumnjala u važnost ni veličinu tog koraka. Prva smo 24 sata po službenom launchu svi proveli prikovani za računala i neizbježan F5, no nizale su se samo pozitivne reakcije fanova i followersa. Pohvala na pojedine korake, poput objava detalja novih ponuda u formi pitanja i odgovora, ne nedostaje ni danas. Povremeno primamo i konstruktivne kritike, koje bilježimo i uvažavamo.


Jeste li dodatno angažirali neku od naših community management agencija?

Zbog prirode posla tj. dostupnosti 0-24h nije postojala mogućnost da se ta pozicija dodjeli nekome unutar HT-a iako kod nas postoji nekoliko iznimno aktivnih poznavatelja/korisnika društvenih mreža. Budući da je riječ o obavezi koja zahtijeva popriličan  svakodnevni angažman uz minimum slobodnog vremena, odlučili smo angažirati agenciju kao podršku..


Koji su vam kriteriji bili važni prilikom izbora agencije?

Uz dosadašnje reference i ugled, važno nam je bilo izvrsno poznavanje telekom industrije, samoinicijativnost u poslu i prethodno novinarsko iskustvo. Bilo nam je važno i da dobijemo 'svog čovjeka' unutar agencije koji će biti u potpunosti koncentriran na HT i na raspolaganju našem timu. Kod nas je većina godine vrlo intenzivna, korisnici se neprestano javljaju upitima i sugestijama, a kalendar obiluje promotivnim, prodajnim i drugim aktivnostima. Što se dizajna tiče, posao većinom rješavamo unutar kuće.


O profilima se, dakle, brine agencija ili je to primarno ostao Vaš zadatak?

Oboje. Tim o kojem sam prethodno pričala priprema sadržaje za agenciju koja operativno iste postavlja na stranice, izvještava nas o feedbacku te komunicira s koordinatorom tima i službom za korisnike vezano za upite kako bi prenosili točne i provjerene informacije.

Kako ste zadovoljni dosadašnjim rezultatima? Brojite oko 3.500 fanova na Facebooku tj. 800tinjak followersa na Twitteru. Nisu li to male brojke obzirom na broj korisnika vaših usluga?

Pa tek smo krenuli! Naravno da bismo voljeli imati +100.000 fanova na Facebooku i nekoliko tisuća followersa na Twitteru, no više volimo aktivne korisnike, tako da smo zadovoljni i ovim brojkama. Najveći broj komentara i Like-ova fanovi HT-a ostavljaju upravo na našim 'marketinškim' i 'prodajnim' postovima što pokazuje da su nam se pridružili zato jer ih zanimaju naši proizvodi i usluge, a ne nagrade koje eventualno mogu osvojiti. Time ne želim umanjiti važnost nagradnih igara i zabavnih sadržaja – zabava je jedan od vodećih razloga zbog kojih se ljudi priključuju društvenim mrežama. Želimo zabaviti svoje fanove, no to radimo u zdravom omjeru uz pružanje informacija, odgovore na korisničke upite, poveznice na zanimljive i edukativne sadržaje iz industrije te slušanje korisničkog feedbacka na ponudu.


Što je sa Službom za korisnike? Planirate li uvesti istu putem Facebooka, Twittera ili chata kao što je to dosad učinio Bonbon?

Bonbon je, zbog skupine korisnika kojima je primarno namijenjen, specifičan po tom pitanju i kod njih to super funkcionira. Ipak, zbog navika naših, T-Com i T-Mobile korisnika, glavni kanal naše Službe za korisnike i dalje ostaje telefonski kontakt. Nismo isključili mogućnost otvaranja dodatnih kanala na društvenim mrežama koji bi služili toj svrsi ukoliko se ukaže potreba. Zasad je broj upita koji dobivamo putem Facebooka i Twittera jako malen u usporedbi s brojem poziva koje zaprimi SZK.


Vi ste kao direktorica Odjela za odnose s javnošću HT-a bili glavni inicijator projekta 'HT 2.0'. U raznim se izvorima u posljednje vrijeme sve češće diskutira o tome trebaju li se PR-ovci baviti društvenim mrežama ili je to ipak posao programera, online marketing menadžera... Koje je Vaše mišljenje o tome?

Mislim da društvene mreže nikog ne isključuju niti defaultno uključuju. Kod nas je inicijativa došla iz PR-a jer nam je posao dvosmjerna komunikacija sa svim javnostima i ovaj kanal nam je u tom pogledu idealan. No društvene mreže operativno su posao krosfunkcionalnog tima, a teoretski posao svih u kompaniji jer su nam komunikacije svojevrstan raison d'être. I jedna i druga strana koje spominjete imaju znanja, vještina i iskustva u različitim omjerima pa tek timski rad donosi optimalne rezultate.

Ne poznajem osobu koja bi istodobno bila iznimno kreativna, vješta u komunikaciji, osjetljiva podjednako na korisničke potrebe kao i na strateške, poslovne ciljeve, i koja istodobno dizajnira vizuale po potrebi, FBML ima u malom prstu, izrađuje aplikacije, talentirana je za foto/video snimanje, montažu i obradu, izvrstan pisac i prodavač, uvijek je online i community je dobro poznaje... Jesam li nešto zaboravila?


Možemo li od HT-a u 2011oj očekivati neku istaknutu kampanju poput onih koje rade vaše kolege u Velikoj Britaniji ( T-Mobile dance, Singalong, Welcome back )? Hoćete li nas iznenaditi nečim posebnim?

Kolege iz T-Mobile UK rade fantastične viralne kampanje. Naši budžeti nažalost nemaju takav opseg, ali ne znači da ih kreativom ne možemo i nadmašiti, bez obzira na drugačije mogućnosti i okolnosti. Ukratko, pratite nas.

www.facebook.com/hrvatskitelekom

www.twitter.com/hrvatskitelekom

PODIJELJENO 0 PUTA

Podijeli

aktualno najčitanije
Otkrivena skrivena kombinacija koja ubrzava starenje mozga i povećava rizik od Alzheimerove bolesti
Mnogi nisu svjesni
Otkrivena skrivena kombinacija koja ubrzava starenje mozga i povećava rizik od Alzheimerove bolesti
Netflix najavio veliku promjenu: Ovo se mnogima neće svidjeti
Nema više…
Netflix najavio veliku promjenu: Ovo se mnogima neće svidjeti
Nije izvanzemaljski brod, ali ima spektakularne ledene vulkane
Komet 3I/ATLAS
Nije izvanzemaljski brod, ali ima spektakularne ledene vulkane
Hrvatska Orqa povećala kapacitete na 280 tisuća dronova godišnje
U Osijeku
Hrvatska Orqa povećala kapacitete na 280 tisuća dronova godišnje
Kina ima novi plan, žele biti lider u ovom sve bitnijem regulatornom segmentu
Na pomolu velika prekretnica?
Kina ima novi plan, žele biti lider u ovom sve bitnijem regulatornom segmentu
Poginule su stotine: Otkriveno što je ubrzalo velike poplave u Indoneziji
Potrebne su promjene
Poginule su stotine: Otkriveno što je ubrzalo velike poplave u Indoneziji
Ukrajina pokazala dokaz da ima rješenje za ruske najopasnije dronove na mlazni pogon
Uspješan presretač
Ukrajina pokazala dokaz da ima rješenje za ruske najopasnije dronove na mlazni pogon
Stanovnici se pobunili protiv robotaksija: Ne mogu spavati i pod stalnim su stresom
Neočekivani problemi
Stanovnici se pobunili protiv robotaksija: Ne mogu spavati i pod stalnim su stresom
Netflix najavio veliku promjenu: Ovo se mnogima neće svidjeti
Nema više…
Netflix najavio veliku promjenu: Ovo se mnogima neće svidjeti
Otkrivena skrivena kombinacija koja ubrzava starenje mozga i povećava rizik od Alzheimerove bolesti
Mnogi nisu svjesni
Otkrivena skrivena kombinacija koja ubrzava starenje mozga i povećava rizik od Alzheimerove bolesti
Otkrivena neočekivana ranjivost AI chatbotova: Odgovaraju na apsolutno sve upite ako im se govori ovim riječnikom
Zanimljivo i zabrinjavajuće
Otkrivena neočekivana ranjivost AI chatbotova: Odgovaraju na apsolutno sve upite ako im se govori ovim riječnikom
"Eskaliralo je": Vlasnici ovog automobila na udaru su vandala i drugih vozača
Nisu to očekivali
"Eskaliralo je": Vlasnici ovog automobila na udaru su vandala i drugih vozača

Vezane vijesti

Ne propustite ni ovo

vijesti
Udruge za mentalno zdravlje nakon slučaja časne sestre
Apelirali
Udruge za mentalno zdravlje nakon slučaja časne sestre: "Riječ je o privatnoj tragediji osobe u psihičkoj krizi"
Otac poginulog Mateja (17): "Čekao ga je poklon za rođendan. A spremali smo sprovod"
Tragedija u susjedstvu
Potresna ispovijest oca poginulog Mateja: "Bio je unakažen. Tijelo su bacili u grmlje i pravili se ludi"
Oglasile se i časne sestre nakon rasvjetljavanja bizarnog slučaja
Uputili zahvalu
Oglasili se iz Družbe sestara milosrdnica nakon što je policija objavila detalje istrage o časnoj sestri
show
Ruben Van Gucht podigao prašinu najnovijom fotkom na Instagramu
evo tko je ona
Suprug Blanke Vlašić javno objavio prisnu fotku s mlađahnom ljepoticom
Pjevačica Ivana Lovrić mamila poglede na zagrebačkoj špici
Izdanje za pamćenje
Za pjevačicom Colonije u minici okretali su se svi u centru naše metropole!
Intervju s Ivančicom Pahor
''nakon niza pretraga...''
Naša bivša misica boluje od karcinoma: ''Tijelo je slalo signale...''
zdravlje
Kada i kako piti omega-3 kapsule? Ovo morate znati prije nego ih krenete uzimati
Piše nutricionistica
Kada i kako piti omega-3 kapsule? Ovo morate znati prije nego ih krenete uzimati
Šokantno otkriće: Lijek koji žene već godinama koriste mogao bi spriječiti najagresivniji rak dojke!
Važno za žene u rizičnoj skupini
Šokantno otkriće: Lijek koji žene već godinama koriste mogao bi spriječiti najagresivniji rak dojke!
Koje meso ima najviše proteina? Pogledajte tablicu
Uključujući i ribu
Koje meso ima najviše proteina? Pogledajte tablicu
zabava
Mladi vozač nasmijao promet natpisom na vozilu! Pogledajte što je napisao
Urnebesno
Mladi vozač nasmijao promet natpisom na vozilu! Pogledajte što je napisao
Djevojke mislile da su naišle na Bambija, a onda je uslijedilo neugodno iznenađenje
Jao…
Djevojke mislile da su naišle na Bambija, a onda je uslijedilo neugodno iznenađenje
Dosta im je turista: Htjela se snimiti sa slonom pa vrlo brzo požalila
Bliski susret
Dosta im je turista: Htjela se snimiti sa slonom pa vrlo brzo požalila
tech
Otkrivena skrivena kombinacija koja ubrzava starenje mozga i povećava rizik od Alzheimerove bolesti
Mnogi nisu svjesni
Otkrivena skrivena kombinacija koja ubrzava starenje mozga i povećava rizik od Alzheimerove bolesti
Stanovnici se pobunili protiv robotaksija: Ne mogu spavati i pod stalnim su stresom
Neočekivani problemi
Stanovnici se pobunili protiv robotaksija: Ne mogu spavati i pod stalnim su stresom
Netflix najavio veliku promjenu: Ovo se mnogima neće svidjeti
Nema više…
Netflix najavio veliku promjenu: Ovo se mnogima neće svidjeti
sport
Navijači BVB-a istaknuli gigantsko pismo preko cijele tribine
Evo o čemu se radi
FOTO FOTO Prizor za pamćenje! Navijači razvukli golemo pismo za MUP preko cijele tribine
Stojković i Dinamo odradili sastanak nakon crvenog kartona, doznajemo što se dogodilo
NE IDE GA
Stojković i Dinamo odradili sastanak nakon crvenog kartona, doznajemo što se dogodilo
Legenda se bori za život, hitno mu treba 300 tisuća eura: "Jako smo zabrinuti"
Krenula velika akcija
Legenda se bori za život, hitno treba 300 tisuća eura: "Jako smo zabrinuti"
tv
MasterChef: U MasterChefu će večeras biti ribanja, ali ne samo povrća! Kandidati nikada brutalniji!
STRES TEST
U MasterChefu će večeras biti ribanja, ali ne samo povrća! Kandidati nikada brutalniji!
Skrivena sudbina: Mehmet ne može vjerovati što se Efeu dogodilo
SKRIVENA SUDBINA
Skrivena sudbina: Mehmet ne može vjerovati što se Efeu dogodilo
MasterChef: Izgovori ili realnost? Otto možda nije razumio zadatak, ali je zato shvatio da odlaze u stres test!
CRVENI IZGUBILI
Izgovori ili realnost? Otto možda nije razumio zadatak, ali je zato shvatio da odlaze u stres test!
putovanja
Na sjeveru Italije: Trentino plaća do sto tisuća eura da se onamo preselite
Primamljiva ponuda
Na predivni sjever: Italija vam plaća do sto tisuća eura da se onamo preselite
Tjedni jelovnik zimska jela od 1.12. do 7.12. 2025.
Tjedni jelovnik
Bez puno kompliciranja i truda: 7 jela savršenih za zimu za svaki dan ovoga tjedna
Tunel koji je promijenio lice Pelješca: "Nema toga tko ne zastane pred ovom ljepotom"
U carstvu dingača
Tunel koji je promijenio lice Pelješca: "Nema toga tko ne zastane pred ovom ljepotom"
novac
Poznati trgovački lanac odjeće i obuće na putu do bankrota. Sumnje vjerovnika izazvale su domino-efekt
ostalo 6 poslovnica
Poznati trgovački lanac odjeće i obuće na putu do bankrota. Sumnje vjerovnika izazvale su domino-efekt
Jedna od najopasnijih država i dalje privlači brojne turiste: "Morate spavati unutar sigurne zone. Nije za one sa slabim srcem"
Turistički procvat
Jedna od najopasnijih država i dalje privlači brojne turiste: "Morate spavati unutar sigurne zone. Nije za one sa slabim srcem"
Meloni želi zlatne rezerve proglasiti narodnim vlasništvom – no iza toga se krije druga namjera
Nacionalizam i novac
Meloni želi zlatne rezerve proglasiti narodnim vlasništvom – no iza toga se krije druga namjera
lifestyle
Parfemi koji se na koži osjete satima
ISPLATIVA KUPOVINA
Ovih 12 parfema na koži se osjete 8, 10 pa i 12 sati. I uvijek su nam na listi želja
Jennifer Aniston u bijelim tenisicama i širokim trapericama
Kraljica jednostavnosti
Jennifer Aniston: Street style kombinacija koju jednako obožavaju njujorške i zagrebačke ulice
Bloomova kombinacija u košulji i čizmicama od brušene kože
I fine čizmice
Nova kombinacija dokazuje da Bloom izrasta u pravog malog gospodina
sve
Ruben Van Gucht podigao prašinu najnovijom fotkom na Instagramu
evo tko je ona
Suprug Blanke Vlašić javno objavio prisnu fotku s mlađahnom ljepoticom
Pjevačica Ivana Lovrić mamila poglede na zagrebačkoj špici
Izdanje za pamćenje
Za pjevačicom Colonije u minici okretali su se svi u centru naše metropole!
Navijači BVB-a istaknuli gigantsko pismo preko cijele tribine
Evo o čemu se radi
FOTO FOTO Prizor za pamćenje! Navijači razvukli golemo pismo za MUP preko cijele tribine
 

Nastavi čitati

Tehnologija
Netflix, ilustracija
Nema više…

Netflix najavio veliku promjenu: Ovo se mnogima neće svidjeti

piše Hrvoje Jurman
Tehnologija
Dragan Kovačević, Orqa
U Osijeku

Hrvatska Orqa povećala kapacitete na 280 tisuća dronova godišnje

piše Hina
Tehnologija
Kineska zastava s uzorkom elktroničkog strujnog kruga
Na pomolu velika prekretnica?

Kina ima novi plan, žele biti lider u ovom sve bitnijem regulatornom segmentu

piše Branimir Vorša
Tehnologija
Will Smith
U samo 2 godine

Usporedite ova dva videa: Razlika je nevjerojatna i pokazuje koliko je napredak ostvaren

piše Hrvoje Jurman
Tehnologija
Sam Altman
Uskoro

Altman se okreće “posljednjem utočištu”: Velika promjena stiže na ChatGPT

piše Hrvoje Jurman
Tehnologija
Appleov logo, ilustracija
Velike promjene

Appleov potez jasno pokazuje njihove ambicije: Dolazi bivši zaposlenik Googlea i Microsofta

piše Hrvoje Jurman
  • Pišite nam
  • Uredništvo
  • Oglašavanje i marketing
  • Uvjeti korištenja
  • Politika zaštite privatnosti
  • Politika o kolačićima
  • Dnevnik
  • Nova Plus
  • Gol.hr
  • Zadovoljna
  • Kreni Zdravo
  • NovaTV
  • DomaTV
Upravljaj obavijestima