zimo mobile logo
  • Tehnologija
  • Znanost
  • Društvene mreže
  • Esport
  • Business
Prati nas:
Upravljaj obavijestima
  • Prijavi se na newsletter
  • Imaš priču? Pošalji
  • Pišite nam
  • Uredništvo
  • Oglašavanje i marketing
  • Uvjeti korištenja
  • Vijesti
  • Video
  • Zadovoljna
  • Tech
  • Blog
  • Nova TV
  • Doma TV
Nova TV
  • Vijesti
  • Video
  • Zadovoljna
  • Tech
  • Blog
  • Nova TV
  • Doma TV
  • zimo logo
  • Tehnologija
  • Znanost
  • Društvene mreže
  • Esport
  • Business
Prati nas:
  • Dnevnik.hr
  • Vijesti
  • Sport
  • Showbizz
  • Lifestyle
  • Putovanja
  • Zdravlje
  • Biznis
  • Zabava
  • Teen
  • Tv
Tehnologija

INTERVIEW: Maja Weber

U novom intervjuu koji donosimo popričali smo sa Majom Weber -- direktoricom odjela za odnose s javnošću tvrtke Hrvatske telekomunikacije koja priča o projektu HT 2.0.

Zimo
Zimo
Zimo | 18.01.2011. / 08:11 komentari

Podijeli

INTERVIEW: Maja Weber

U novom intervjuu koji donosimo popričali smo sa Majom Weber -- direktoricom Odjela za odnose s javnošću tvrtke Hrvatski Telekom koja priča o projektu HT 2.0.

tri vijesti o kojima se priča Vojni dronovi, ilustracija Naglasak na djelotvornosti Jedan vojnik, čitav roj dronova: Ukrajina ponovno ispisuje nova pravila modernog ratovanja Djelomična pomrčina Sunca, arhiva Jedinstven događaj Otkriće NASA-e: Zemlja ovo u 100 godina nije doživjela, dogodit će se uskoro Temu i Shein, ilustracija Privremena odluka EU uvodi carinu na male pakete naručene s Temua i Sheina

Maja nam je istaknula važnosti interne organizacije prilkom pokretanja ovog projekta, kako se tako velika kompanija nosi s procesom priprema, kakav je odaziv korisnika, itd.

Pročitajte što o svemu kaže dobitnica godišnjih nagrada HUOJa za interne komunikacije i odnose s medijima.


Prije nekoliko mjeseci HT je izašao na društvene mreže poput Facebooka i Twittera. Kako se korporacije poput HT-a teško odlučuju za ovaj korak u Hrvatskoj, zanima nas kako je došlo do odluke?

U HT-u smo na društvenim mrežama prisutni već dulje vrijeme – MAXtv i tportal profili pokazali su izvrsne rezultate, stoga smo prije nekoliko mjeseci otvorili i korporativni fan page na Facebooku, account na Twitteru i kanale na YouTubeu i Flickru. Otvaranje korporativnih profila ipak je zahtijevalo opširniju pripremu za razliku od 'content only' stranica.


Koje je pripremne radnje potrebno obaviti prije početka vođenja profila u poslovnim organizacijama koje broje +1000 ljudi i u kojima se nešto sporije dolazi do informacija? Brzina je, znamo, jedan od prioriteta i glavnih prednosti na društvenim mrežama.

Upravo zbog karakteristike koju navodiš, ali i želje da obuhvatimo sve segmente našeg poslovanja, unutar kuće smo formirali tim ljudi iz sektora ključnih za pravovremenu komunikaciju na društvenim mrežama, organizirali smo nekoliko inicijalnih radionica, postavili zajedničke ciljeve i očekivanja. Slijedilo je razdoblje intenzivne pripreme svih potrebnih sadržaja za launch koji smo vezali uz premijeru filma 'Društvena mreža' krajem listopada prošle godine. Otad se tim redovito sastaje kako bi ugrubo formirao sadržaje za naredno razdoblje, razmijenio planove i profile učinio još boljima.

Kakve su bile početne reakcije korisnika, novinara, društveno utjecajnih grupa na ovaj vaš korak?

Reakcije su bile neočekivano dobre. Unutar kuće postojao je mali strah od izloženosti na terenu koji pripada isključivo korisnicima, no osobno nisam sumnjala u važnost ni veličinu tog koraka. Prva smo 24 sata po službenom launchu svi proveli prikovani za računala i neizbježan F5, no nizale su se samo pozitivne reakcije fanova i followersa. Pohvala na pojedine korake, poput objava detalja novih ponuda u formi pitanja i odgovora, ne nedostaje ni danas. Povremeno primamo i konstruktivne kritike, koje bilježimo i uvažavamo.


Jeste li dodatno angažirali neku od naših community management agencija?

Zbog prirode posla tj. dostupnosti 0-24h nije postojala mogućnost da se ta pozicija dodjeli nekome unutar HT-a iako kod nas postoji nekoliko iznimno aktivnih poznavatelja/korisnika društvenih mreža. Budući da je riječ o obavezi koja zahtijeva popriličan  svakodnevni angažman uz minimum slobodnog vremena, odlučili smo angažirati agenciju kao podršku..


Koji su vam kriteriji bili važni prilikom izbora agencije?

Uz dosadašnje reference i ugled, važno nam je bilo izvrsno poznavanje telekom industrije, samoinicijativnost u poslu i prethodno novinarsko iskustvo. Bilo nam je važno i da dobijemo 'svog čovjeka' unutar agencije koji će biti u potpunosti koncentriran na HT i na raspolaganju našem timu. Kod nas je većina godine vrlo intenzivna, korisnici se neprestano javljaju upitima i sugestijama, a kalendar obiluje promotivnim, prodajnim i drugim aktivnostima. Što se dizajna tiče, posao većinom rješavamo unutar kuće.


O profilima se, dakle, brine agencija ili je to primarno ostao Vaš zadatak?

Oboje. Tim o kojem sam prethodno pričala priprema sadržaje za agenciju koja operativno iste postavlja na stranice, izvještava nas o feedbacku te komunicira s koordinatorom tima i službom za korisnike vezano za upite kako bi prenosili točne i provjerene informacije.

Kako ste zadovoljni dosadašnjim rezultatima? Brojite oko 3.500 fanova na Facebooku tj. 800tinjak followersa na Twitteru. Nisu li to male brojke obzirom na broj korisnika vaših usluga?

Pa tek smo krenuli! Naravno da bismo voljeli imati +100.000 fanova na Facebooku i nekoliko tisuća followersa na Twitteru, no više volimo aktivne korisnike, tako da smo zadovoljni i ovim brojkama. Najveći broj komentara i Like-ova fanovi HT-a ostavljaju upravo na našim 'marketinškim' i 'prodajnim' postovima što pokazuje da su nam se pridružili zato jer ih zanimaju naši proizvodi i usluge, a ne nagrade koje eventualno mogu osvojiti. Time ne želim umanjiti važnost nagradnih igara i zabavnih sadržaja – zabava je jedan od vodećih razloga zbog kojih se ljudi priključuju društvenim mrežama. Želimo zabaviti svoje fanove, no to radimo u zdravom omjeru uz pružanje informacija, odgovore na korisničke upite, poveznice na zanimljive i edukativne sadržaje iz industrije te slušanje korisničkog feedbacka na ponudu.


Što je sa Službom za korisnike? Planirate li uvesti istu putem Facebooka, Twittera ili chata kao što je to dosad učinio Bonbon?

Bonbon je, zbog skupine korisnika kojima je primarno namijenjen, specifičan po tom pitanju i kod njih to super funkcionira. Ipak, zbog navika naših, T-Com i T-Mobile korisnika, glavni kanal naše Službe za korisnike i dalje ostaje telefonski kontakt. Nismo isključili mogućnost otvaranja dodatnih kanala na društvenim mrežama koji bi služili toj svrsi ukoliko se ukaže potreba. Zasad je broj upita koji dobivamo putem Facebooka i Twittera jako malen u usporedbi s brojem poziva koje zaprimi SZK.


Vi ste kao direktorica Odjela za odnose s javnošću HT-a bili glavni inicijator projekta 'HT 2.0'. U raznim se izvorima u posljednje vrijeme sve češće diskutira o tome trebaju li se PR-ovci baviti društvenim mrežama ili je to ipak posao programera, online marketing menadžera... Koje je Vaše mišljenje o tome?

Mislim da društvene mreže nikog ne isključuju niti defaultno uključuju. Kod nas je inicijativa došla iz PR-a jer nam je posao dvosmjerna komunikacija sa svim javnostima i ovaj kanal nam je u tom pogledu idealan. No društvene mreže operativno su posao krosfunkcionalnog tima, a teoretski posao svih u kompaniji jer su nam komunikacije svojevrstan raison d'être. I jedna i druga strana koje spominjete imaju znanja, vještina i iskustva u različitim omjerima pa tek timski rad donosi optimalne rezultate.

Ne poznajem osobu koja bi istodobno bila iznimno kreativna, vješta u komunikaciji, osjetljiva podjednako na korisničke potrebe kao i na strateške, poslovne ciljeve, i koja istodobno dizajnira vizuale po potrebi, FBML ima u malom prstu, izrađuje aplikacije, talentirana je za foto/video snimanje, montažu i obradu, izvrstan pisac i prodavač, uvijek je online i community je dobro poznaje... Jesam li nešto zaboravila?


Možemo li od HT-a u 2011oj očekivati neku istaknutu kampanju poput onih koje rade vaše kolege u Velikoj Britaniji ( T-Mobile dance, Singalong, Welcome back )? Hoćete li nas iznenaditi nečim posebnim?

Kolege iz T-Mobile UK rade fantastične viralne kampanje. Naši budžeti nažalost nemaju takav opseg, ali ne znači da ih kreativom ne možemo i nadmašiti, bez obzira na drugačije mogućnosti i okolnosti. Ukratko, pratite nas.

www.facebook.com/hrvatskitelekom

www.twitter.com/hrvatskitelekom

PODIJELJENO 0 PUTA

Podijeli

!Komentari su onemogućeni za ovaj članak.
aktualno najčitanije
Zabrinjavajuća i uspješna hakerska taktika: Pretvaraju se da su policija i traže osobne podatke
Mnogi su nasjeli
Zabrinjavajuća i uspješna hakerska taktika: Pretvaraju se da su policija i traže osobne podatke
Povratak Twittera? Amerikanci planiraju pokrenuti novu društvenu mrežu s dobro poznatim imenom
Operation Bluebird
Povratak Twittera? Amerikanci planiraju pokrenuti novu društvenu mrežu s dobro poznatim imenom
Promjena u Renaultu: Velika ulaganja u infrastrukturu za brzo punjenje više nisu prioritet
Stvari se mijenjaju
Promjena u Renaultu: Velika ulaganja u infrastrukturu za brzo punjenje više nisu prioritet
Google će graditi podmorske kabele u Papui Novoj Gvineji
Projekt težak 120 milijuna dolara
Google će graditi podmorske kabele u Papui Novoj Gvineji
Znanstvena-fantastika uskoro postaje stvarnost: Robotaksiji stižu na zagrebačke ceste
Počinje Verne Show
Znanstvena-fantastika uskoro postaje stvarnost: Robotaksiji stižu na zagrebačke ceste
Nova godina, nova poskupljenja? Gameri neće biti zadovoljni glasinama o popularnoj konzoli
Sve upućuje na to…
Nova godina, nova poskupljenja? Gameri neće biti zadovoljni glasinama o popularnoj konzoli
Jedan vojnik, čitav roj dronova: Ukrajina ponovno ispisuje nova pravila modernog ratovanja
Naglasak na djelotvornosti
Jedan vojnik, čitav roj dronova: Ukrajina ponovno ispisuje nova pravila modernog ratovanja
“Više se ne morate brinuti…”: Nova opcija u Googleovim kartama mnogima će olakšati živote
Jednostavna ideja
“Više se ne morate brinuti…”: Nova opcija u Googleovim kartama mnogima će olakšati živote
Otkriće NASA-e: Zemlja ovo u 100 godina nije doživjela, dogodit će se uskoro
Jedinstven događaj
Otkriće NASA-e: Zemlja ovo u 100 godina nije doživjela, dogodit će se uskoro
Znanstvena-fantastika uskoro postaje stvarnost: Robotaksiji stižu na zagrebačke ceste
Počinje Verne Show
Znanstvena-fantastika uskoro postaje stvarnost: Robotaksiji stižu na zagrebačke ceste
Ukrajinci sada imaju širok raspon oružja dugog dometa za napade duboko u ruski teritorij
Neprestano razvijaju nova rješenja
Ukrajinci sada imaju širok raspon oružja dugog dometa za napade duboko u ruski teritorij
EU uvodi carinu na male pakete naručene s Temua i Sheina
Privremena odluka
EU uvodi carinu na male pakete naručene s Temua i Sheina

Vezane vijesti

Ne propustite ni ovo

vijesti
U Hrvatskoj potvrđen slučaj gube!
opasna bolest
U Hrvatskoj potvrđen slučaj gube!
Pokušaj ubojstva u Velikoj Gorici: Uhićen muškarac
PRIVEDEN JE
Pokušaj ubojstva kod Zagreba! Djevojka (21) hitno prebačena u bolnicu
U Njemačkoj nožem izbo ženu i njezino četvero djece
zločin u njemačkoj
Užasan napad! Izbo mladu ženu i njezino četvero djece, najmlađe ima tri godine. Policija pokrenula veliku akciju
show
Pobjednik Dječjeg Eurosonga 2025. je Francuska
Što kažete?
Francuska je pobjednik Dječjeg Eurosonga, evo kako se plasirao naš Marino!
Antonela Srna snimljena na zagrebačkoj špici
snimljena na cvjetnom
Tko je ova prekrasna brineta? Njezinog slavnog strica i brata svi znamo
Simona Mijoković snimljena na zagrebačkoj špici
rijedak izlazak
Simona Mijoković iznenadila pojavom na špici: Detalj u njezinoj ruci ukrao je pažnju
zdravlje
KOPB simptomi: 8 upozorenja koja nikako ne smijete zanemariti
Među 10 je najčešćih uzroka smrti
KOPB simptomi: 8 upozorenja koja nikako ne smijete zanemariti
7 namirnica bogatih proteinima koje žene starije od 50 godina trebaju jesti svaki tjedan
Za očuvanje mišićne i koštane snage
7 namirnica bogatih proteinima koje žene starije od 50 godina trebaju jesti svaki tjedan
Čokoladni kuglof s jogurtom: Recept koji vam svaki put uspije – sočniji nego ikad!
Jednostavan, a tako fin!
Čokoladni kuglof s jogurtom: Recept koji vam svaki put uspije - sočniji nego ikad!
zabava
Usred noći naišao na mladunče na cesti, uslijedio je predivan trenutak
Preslatko!
Usred noći naišao na mladunče na cesti, uslijedio je predivan trenutak
Pogledajte što su upecali u Jadranu! Nije dizajnerski remen, već nešto potpuno drugačije
Wow!
Pogledajte što su upecali u Jadranu! Nije dizajnerski remen, već nešto potpuno drugačije
Konobar u poznatom njujorškom restoranu progovorio na hrvatskom i oduševio sve prisutne
Reakcije gostiju su sve
Konobar u poznatom njujorškom restoranu progovorio na hrvatskom i oduševio sve prisutne
tech
Jedan vojnik, čitav roj dronova: Ukrajina ponovno ispisuje nova pravila modernog ratovanja
Naglasak na djelotvornosti
Jedan vojnik, čitav roj dronova: Ukrajina ponovno ispisuje nova pravila modernog ratovanja
“Više se ne morate brinuti…”: Nova opcija u Googleovim kartama mnogima će olakšati živote
Jednostavna ideja
“Više se ne morate brinuti…”: Nova opcija u Googleovim kartama mnogima će olakšati živote
Otkriće NASA-e: Zemlja ovo u 100 godina nije doživjela, dogodit će se uskoro
Jedinstven događaj
Otkriće NASA-e: Zemlja ovo u 100 godina nije doživjela, dogodit će se uskoro
sport
Glory Collision 8 Antonio Plazibat: Prijenos, raspored, program
BRAVO, MAŠINO!
Antonio Plazibat sjajnom izvedbom došao do pobjede u povratku nakon dvije i pol godine
Hajduk srušio Lokomotivu u Maksimiru: Rebić briljirao, Bijeli na prvom mjestu
Dvostruki strijelac
Hajduk srušio Lokomotivu u Maksimiru: Rebić briljirao, Bijeli na prvom mjestu
Garcia pokazao Livaji petlju: Dinamo u gadnom sosu, Kovačević na rubu
Komentar Ivice Mede
Garcia pokazao Livaji petlju: Dinamo u gadnom sosu, Kovačević na rubu
tv
MasterChef: Iza Stjepana je zanimljiv i neobičan put do kuhinje! "Ne znam koliko ljudi zna, ali..."
KAKVA PRIČA!
Iza Stjepana je zanimljiv i neobičan put do kuhinje! "Ne znam koliko ljudi zna, ali..."
MasterChef: Mark otkrio svoje planove nakon odlaska iz MasterChefa: "Postoji cijela priča!"
ELIMINIRAN
Mark otkrio svoje planove nakon odlaska iz MasterChefa: "Postoji cijela priča!"
MasterChef: ANKETA: Kome biste vi dali svoja dva glasa? Selmi, Marku, Ottu ili Krunoslavu?
OTKRIJTE NAM!
ANKETA: Kome biste vi dali svoja dva glasa? Selmi, Marku, Ottu ili Krunoslavu?
putovanja
Qspace modularni stanovi u Nizozemskoj
Pametna rješenja iz Europe
Pogledajte kako izgledaju državni stanovi za mlade od 21 kvadrata, a koštaju samo 45 tisuća eura
Nepoznata Medvednica: Vrh bez gužve s kojega se otvara jedan od najljepših pogleda s ove gore
Kamo na izlet?
Nepoznata Medvednica: Vrh bez gužve s kojega se otvara jedan od najljepših pogleda s ove gore
10 pogrešaka koje Nijemci ne opraštaju: Pravila ponašanja na autocesti, u liftu, trgovinama...
Neke su i protuzakonite
10 pogrešaka koje Nijemci ne opraštaju: Pravila ponašanja na autocesti, u liftu, trgovinama...
novac
Slovenac hakirao ruter i putem YouTubea dobio gotovo milijun eura
uspjeh iz susjedstva
Slovenac hakirao ruter i putem YouTubea dobio gotovo milijun eura
Poznati trgovački lanac odjeće i obuće na putu do bankrota. Sumnje vjerovnika izazvale su domino-efekt
ostalo 6 poslovnica
Poznati trgovački lanac odjeće i obuće na putu do bankrota. Sumnje vjerovnika izazvale su domino-efekt
Rimac Technology s partnerima razvija novu generaciju baterija. Prva primjena u Bugattiju?
stvaraju budućnost
Rimac Technology s partnerima razvija novu generaciju baterija. Prva primjena u Bugattiju?
lifestyle
Brineta iz Zagreba u bež kombinaciji i robusnim Ugg gležnjačama
Tip-Top
Kombinacija brinete iz Zagreba pravi je primjer kako izgledati top i kad je zima, pogledajte čizme
Recept za bajadera tortu bez pečenja
Divota!
Teško je riječima opisati koliko je dobra: Pročitajte recept za kremastu i raskošnu bajaderu bez pečenja
Najbolja slastičarka u Hrvatskoj za vas je izdvojila tri glavna savjeta za suhe kolače
zlata vrijedni
Treći je neočekivan: Najbolja slastičarka u Hrvatskoj podijelila tri važna savjeta za suhe kolače
sve
Glory Collision 8 Antonio Plazibat: Prijenos, raspored, program
BRAVO, MAŠINO!
Antonio Plazibat sjajnom izvedbom došao do pobjede u povratku nakon dvije i pol godine
Hajduk srušio Lokomotivu u Maksimiru: Rebić briljirao, Bijeli na prvom mjestu
Dvostruki strijelac
Hajduk srušio Lokomotivu u Maksimiru: Rebić briljirao, Bijeli na prvom mjestu
Garcia pokazao Livaji petlju: Dinamo u gadnom sosu, Kovačević na rubu
Komentar Ivice Mede
Garcia pokazao Livaji petlju: Dinamo u gadnom sosu, Kovačević na rubu
 

Nastavi čitati

Tehnologija
Haker, ilustracija
Mnogi su nasjeli

Zabrinjavajuća i uspješna hakerska taktika: Pretvaraju se da su policija i traže osobne podatke

piše Hrvoje Jurman
Tehnologija
Punionica električnih automobila
Stvari se mijenjaju

Promjena u Renaultu: Velika ulaganja u infrastrukturu za brzo punjenje više nisu prioritet

piše Hina
Tehnologija
Broda za postavljanje podmorskih kabela
Projekt težak 120 milijuna dolara

Google će graditi podmorske kabele u Papui Novoj Gvineji

piše Hina
Tehnologija
Verne robotaksi - 9
Počinje Verne Show

Znanstvena-fantastika uskoro postaje stvarnost: Robotaksiji stižu na zagrebačke ceste

piše Hrvoje Jurman
Tehnologija
Ljuti gamer, ilustracija
Sve upućuje na to…

Nova godina, nova poskupljenja? Gameri neće biti zadovoljni glasinama o popularnoj konzoli

piše Hrvoje Jurman
Tehnologija
Produktivnost, ilustracija
Novo istraživanje

Kakva su vaša iskustva? Evo koliko vremena AI uštedi na radnom mjestu

piše Hrvoje Jurman
  • Pišite nam
  • Uredništvo
  • Oglašavanje i marketing
  • Uvjeti korištenja
  • Politika zaštite privatnosti
  • Politika o kolačićima
  • Dnevnik
  • Nova Plus
  • Gol.hr
  • Zadovoljna
  • Kreni Zdravo
  • NovaTV
  • DomaTV
Upravljaj obavijestima