zimo mobile logo
  • Tehnologija
  • Znanost
  • Društvene mreže
  • Esport
  • Business
Prati nas:
Upravljaj obavijestima
  • Prijavi se na newsletter
  • Imaš priču? Pošalji
  • Pišite nam
  • Uredništvo
  • Oglašavanje i marketing
  • Uvjeti korištenja
  • Vijesti
  • Video
  • Zadovoljna
  • Tech
  • Blog
  • Nova TV
  • Doma TV
Nova TV
  • Vijesti
  • Video
  • Zadovoljna
  • Tech
  • Blog
  • Nova TV
  • Doma TV
  • zimo logo
  • Tehnologija
  • Znanost
  • Društvene mreže
  • Esport
  • Business
Prati nas:
  • Dnevnik.hr
  • Vijesti
  • Sport
  • Showbizz
  • Lifestyle
  • Putovanja
  • Zdravlje
  • Biznis
  • Zabava
  • Teen
  • Tv
Tehnologija

INTERVIEW: Maja Weber

U novom intervjuu koji donosimo popričali smo sa Majom Weber -- direktoricom odjela za odnose s javnošću tvrtke Hrvatske telekomunikacije koja priča o projektu HT 2.0.

Zimo
Zimo
Zimo | 18.01.2011. / 08:11 komentari

Podijeli

INTERVIEW: Maja Weber

U novom intervjuu koji donosimo popričali smo sa Majom Weber -- direktoricom Odjela za odnose s javnošću tvrtke Hrvatski Telekom koja priča o projektu HT 2.0.

tri vijesti o kojima se priča Simulacija svih zvijezda u Mliječnoj stazi 100 miljardi svijetlih točkica Japanski znanstvenici uspjeli ostvariti nešto dosad neizvedivo: Napravljena simulacija naše čitave galaksije - do zadnje zvijezde Vučica izvlači klopku za rakove na obalu Kakvo iznenađenje VIDEO Vuk iznenadio znanstvenike: "Nisam mogao vjerovati vlastitim očima kad smo vidjeli snimku s kamere" Početak prodaje iPhonea 16, ilustracija Nove glasine Ako razmišljate o kupovini novog telefona sljedeće godine, ovo su odlične vijesti

Maja nam je istaknula važnosti interne organizacije prilkom pokretanja ovog projekta, kako se tako velika kompanija nosi s procesom priprema, kakav je odaziv korisnika, itd.

Pročitajte što o svemu kaže dobitnica godišnjih nagrada HUOJa za interne komunikacije i odnose s medijima.


Prije nekoliko mjeseci HT je izašao na društvene mreže poput Facebooka i Twittera. Kako se korporacije poput HT-a teško odlučuju za ovaj korak u Hrvatskoj, zanima nas kako je došlo do odluke?

U HT-u smo na društvenim mrežama prisutni već dulje vrijeme – MAXtv i tportal profili pokazali su izvrsne rezultate, stoga smo prije nekoliko mjeseci otvorili i korporativni fan page na Facebooku, account na Twitteru i kanale na YouTubeu i Flickru. Otvaranje korporativnih profila ipak je zahtijevalo opširniju pripremu za razliku od 'content only' stranica.


Koje je pripremne radnje potrebno obaviti prije početka vođenja profila u poslovnim organizacijama koje broje +1000 ljudi i u kojima se nešto sporije dolazi do informacija? Brzina je, znamo, jedan od prioriteta i glavnih prednosti na društvenim mrežama.

Upravo zbog karakteristike koju navodiš, ali i želje da obuhvatimo sve segmente našeg poslovanja, unutar kuće smo formirali tim ljudi iz sektora ključnih za pravovremenu komunikaciju na društvenim mrežama, organizirali smo nekoliko inicijalnih radionica, postavili zajedničke ciljeve i očekivanja. Slijedilo je razdoblje intenzivne pripreme svih potrebnih sadržaja za launch koji smo vezali uz premijeru filma 'Društvena mreža' krajem listopada prošle godine. Otad se tim redovito sastaje kako bi ugrubo formirao sadržaje za naredno razdoblje, razmijenio planove i profile učinio još boljima.

Kakve su bile početne reakcije korisnika, novinara, društveno utjecajnih grupa na ovaj vaš korak?

Reakcije su bile neočekivano dobre. Unutar kuće postojao je mali strah od izloženosti na terenu koji pripada isključivo korisnicima, no osobno nisam sumnjala u važnost ni veličinu tog koraka. Prva smo 24 sata po službenom launchu svi proveli prikovani za računala i neizbježan F5, no nizale su se samo pozitivne reakcije fanova i followersa. Pohvala na pojedine korake, poput objava detalja novih ponuda u formi pitanja i odgovora, ne nedostaje ni danas. Povremeno primamo i konstruktivne kritike, koje bilježimo i uvažavamo.


Jeste li dodatno angažirali neku od naših community management agencija?

Zbog prirode posla tj. dostupnosti 0-24h nije postojala mogućnost da se ta pozicija dodjeli nekome unutar HT-a iako kod nas postoji nekoliko iznimno aktivnih poznavatelja/korisnika društvenih mreža. Budući da je riječ o obavezi koja zahtijeva popriličan  svakodnevni angažman uz minimum slobodnog vremena, odlučili smo angažirati agenciju kao podršku..


Koji su vam kriteriji bili važni prilikom izbora agencije?

Uz dosadašnje reference i ugled, važno nam je bilo izvrsno poznavanje telekom industrije, samoinicijativnost u poslu i prethodno novinarsko iskustvo. Bilo nam je važno i da dobijemo 'svog čovjeka' unutar agencije koji će biti u potpunosti koncentriran na HT i na raspolaganju našem timu. Kod nas je većina godine vrlo intenzivna, korisnici se neprestano javljaju upitima i sugestijama, a kalendar obiluje promotivnim, prodajnim i drugim aktivnostima. Što se dizajna tiče, posao većinom rješavamo unutar kuće.


O profilima se, dakle, brine agencija ili je to primarno ostao Vaš zadatak?

Oboje. Tim o kojem sam prethodno pričala priprema sadržaje za agenciju koja operativno iste postavlja na stranice, izvještava nas o feedbacku te komunicira s koordinatorom tima i službom za korisnike vezano za upite kako bi prenosili točne i provjerene informacije.

Kako ste zadovoljni dosadašnjim rezultatima? Brojite oko 3.500 fanova na Facebooku tj. 800tinjak followersa na Twitteru. Nisu li to male brojke obzirom na broj korisnika vaših usluga?

Pa tek smo krenuli! Naravno da bismo voljeli imati +100.000 fanova na Facebooku i nekoliko tisuća followersa na Twitteru, no više volimo aktivne korisnike, tako da smo zadovoljni i ovim brojkama. Najveći broj komentara i Like-ova fanovi HT-a ostavljaju upravo na našim 'marketinškim' i 'prodajnim' postovima što pokazuje da su nam se pridružili zato jer ih zanimaju naši proizvodi i usluge, a ne nagrade koje eventualno mogu osvojiti. Time ne želim umanjiti važnost nagradnih igara i zabavnih sadržaja – zabava je jedan od vodećih razloga zbog kojih se ljudi priključuju društvenim mrežama. Želimo zabaviti svoje fanove, no to radimo u zdravom omjeru uz pružanje informacija, odgovore na korisničke upite, poveznice na zanimljive i edukativne sadržaje iz industrije te slušanje korisničkog feedbacka na ponudu.


Što je sa Službom za korisnike? Planirate li uvesti istu putem Facebooka, Twittera ili chata kao što je to dosad učinio Bonbon?

Bonbon je, zbog skupine korisnika kojima je primarno namijenjen, specifičan po tom pitanju i kod njih to super funkcionira. Ipak, zbog navika naših, T-Com i T-Mobile korisnika, glavni kanal naše Službe za korisnike i dalje ostaje telefonski kontakt. Nismo isključili mogućnost otvaranja dodatnih kanala na društvenim mrežama koji bi služili toj svrsi ukoliko se ukaže potreba. Zasad je broj upita koji dobivamo putem Facebooka i Twittera jako malen u usporedbi s brojem poziva koje zaprimi SZK.


Vi ste kao direktorica Odjela za odnose s javnošću HT-a bili glavni inicijator projekta 'HT 2.0'. U raznim se izvorima u posljednje vrijeme sve češće diskutira o tome trebaju li se PR-ovci baviti društvenim mrežama ili je to ipak posao programera, online marketing menadžera... Koje je Vaše mišljenje o tome?

Mislim da društvene mreže nikog ne isključuju niti defaultno uključuju. Kod nas je inicijativa došla iz PR-a jer nam je posao dvosmjerna komunikacija sa svim javnostima i ovaj kanal nam je u tom pogledu idealan. No društvene mreže operativno su posao krosfunkcionalnog tima, a teoretski posao svih u kompaniji jer su nam komunikacije svojevrstan raison d'être. I jedna i druga strana koje spominjete imaju znanja, vještina i iskustva u različitim omjerima pa tek timski rad donosi optimalne rezultate.

Ne poznajem osobu koja bi istodobno bila iznimno kreativna, vješta u komunikaciji, osjetljiva podjednako na korisničke potrebe kao i na strateške, poslovne ciljeve, i koja istodobno dizajnira vizuale po potrebi, FBML ima u malom prstu, izrađuje aplikacije, talentirana je za foto/video snimanje, montažu i obradu, izvrstan pisac i prodavač, uvijek je online i community je dobro poznaje... Jesam li nešto zaboravila?


Možemo li od HT-a u 2011oj očekivati neku istaknutu kampanju poput onih koje rade vaše kolege u Velikoj Britaniji ( T-Mobile dance, Singalong, Welcome back )? Hoćete li nas iznenaditi nečim posebnim?

Kolege iz T-Mobile UK rade fantastične viralne kampanje. Naši budžeti nažalost nemaju takav opseg, ali ne znači da ih kreativom ne možemo i nadmašiti, bez obzira na drugačije mogućnosti i okolnosti. Ukratko, pratite nas.

www.facebook.com/hrvatskitelekom

www.twitter.com/hrvatskitelekom

PODIJELJENO 0 PUTA

Podijeli

aktualno najčitanije
Htjela zaraditi pomoću umjetne inteligencije pa ostala bez više od 20 tisuća eura
Nova vrsta prijevare
Htjela zaraditi pomoću umjetne inteligencije pa ostala bez više od 20 tisuća eura
Zaboravite guglanje! Nova opcija u ChatGPT-u spasit će vas uoči božićnog šopinga
Jeste već isprobali?
Zaboravite guglanje! Nova opcija u ChatGPT-u spasit će vas uoči božićnog šopinga
"Propadanje mozga": Šokantni rezultati studije o omiljenim društvenim mrežama
Veliki problem
"Propadanje mozga": Šokantni rezultati studije o omiljenim društvenim mrežama
Panika među korisnicima nakon što je na platformi X moguće otkriti lokaciju računa
Otkrivaju se zanimljive informacije
Panika među korisnicima nakon što je na platformi X moguće otkriti lokaciju računa
Hrvatski i slovenski znanstvenici razvili novu metodu kako "osloboditi" i prebrojati metalne nanočestice iz otpadnog mulja
Ključno za cijeli ekosustav
Hrvatski i slovenski znanstvenici razvili novu metodu kako "osloboditi" i prebrojati metalne nanočestice iz otpadnog mulja
Novi šef Ericsson Nikola Tesle otkriva što Hrvatsku i EU čeka u budućnosti: Možemo li biti konkurentni?
FER Connect
Novi šef Ericsson Nikola Tesle otkriva što Hrvatsku i EU čeka u budućnosti: Možemo li biti konkurentni?
Japanski znanstvenici uspjeli ostvariti nešto dosad neizvedivo: Napravljena simulacija naše čitave galaksije - do zadnje zvijezde
100 miljardi svijetlih točkica
Japanski znanstvenici uspjeli ostvariti nešto dosad neizvedivo: Napravljena simulacija naše čitave galaksije - do zadnje zvijezde
VIDEO Vuk iznenadio znanstvenike: "Nisam mogao vjerovati vlastitim očima kad smo vidjeli snimku s kamere"
Kakvo iznenađenje
VIDEO Vuk iznenadio znanstvenike: "Nisam mogao vjerovati vlastitim očima kad smo vidjeli snimku s kamere"
Novi malware krade novac i podatke preko WhatsAppa, a stručnjaci tvrde da zapravo nitko nije siguran
Širi se Brazilom, no...
Novi malware krade novac i podatke preko WhatsAppa, a stručnjaci tvrde da zapravo nitko nije siguran
Ako razmišljate o kupovini novog telefona sljedeće godine, ovo su odlične vijesti
Nove glasine
Ako razmišljate o kupovini novog telefona sljedeće godine, ovo su odlične vijesti
Prva ljudska smrt od soja ptičje gripe H5N5 u svijetu potvrđena u SAD‑u
Zabrinutost raste
Prva ljudska smrt od soja ptičje gripe H5N5 u svijetu potvrđena u SAD‑u
Znanstvenici došli do nevjerojatnog otkrića kako tumori sprječavaju imunološki sustav da ih uništi
Ključ za buduće terapije
Znanstvenici došli do nevjerojatnog otkrića kako tumori sprječavaju imunološki sustav da ih uništi

Vezane vijesti

Ne propustite ni ovo

vijesti
Venezuela traži od međunarodnih zračnih kompanija da nastave letove - IATA
Otkazani letovi
Rat samo što nije počeo? Amerikanci poslali globalno upozorenje: "Situacija je opasna"
Stigle reakcije na Thompsonovu poruku Tomaševiću: "HDZ je napravio cirkus u Hrvatskoj"
Svađa zbog koncerta
Stigle reakcije na Thompsonovu poruku Tomaševiću: "HDZ je napravio cirkus u Hrvatskoj"
Thompson i Tomašević u sukobu uoči koncerta, ustavni stručnjak oglasio se o ZDS-u: "Ne smije biti razlike između pjevača i publike"
postavljen ultimatum
Thompson i Tomašević u sukobu uoči koncerta, ustavni stručnjak oglasio se o ZDS-u: "Ne smije biti razlike..."
show
Preminuo je Jan Kling, član grupe ABBA
u 85. godini
Preminuo je član grupe ABBA, tužnu vijest potvrdio je njegov sin
Vjenčali se Sanja Cukon i Sead Bojić iz MasterChefa
"vožnja života!"
Vjenčao se naš par iz MasterChefa! Ovom fotografijom otkrili su prekrasnu vijest
Joško Gvardiol oduševio je obožavatelje novom frizurom
"Izgleda predobro!"
Koja promjena! Joško Gvardiol pokazao novu frizuru, komentari ne prestaju stizati
zdravlje
6 namirnica koje nikad ne biste smjeli čuvati u plastici
Upozorava stručnjakinja
6 namirnica koje nikad ne biste smjeli čuvati u plastici
5 razloga zašto vam je teško penjati se stepenicama
Fizioterapeut objašnjava
5 razloga zašto vam je teško penjati se stepenicama
Novi soj gripe širi se svijetom: Cjepivo protiv njega nije učinkovito?
Stručnjaci su zabrinuti
Novi soj gripe širi se svijetom: Cjepivo protiv njega nije učinkovito?
zabava
Majstorski postavljena školjka nasmijala regiju, svi se pitaju kako je to moguće
Jao…
Majstorski postavljena školjka nasmijala regiju, svi se pitaju kako je to moguće
"Bruka i sramota": Pokazala stepenice od 1600 eura, cijela regija je traži ime majstora
Kako je to moguće?
"Bruka i sramota": Pokazala stepenice od 1600 eura, cijela regija je traži ime majstora
Bahati vozač mislio da je najpametniji dok mu kamiondžija nije očitao bukvicu
Zanimljivo
Bahati vozač mislio da je najpametniji dok mu kamiondžija nije očitao bukvicu
tech
Japanski znanstvenici uspjeli ostvariti nešto dosad neizvedivo: Napravljena simulacija naše čitave galaksije - do zadnje zvijezde
100 miljardi svijetlih točkica
Japanski znanstvenici uspjeli ostvariti nešto dosad neizvedivo: Napravljena simulacija naše čitave galaksije - do zadnje zvijezde
VIDEO Vuk iznenadio znanstvenike: "Nisam mogao vjerovati vlastitim očima kad smo vidjeli snimku s kamere"
Kakvo iznenađenje
VIDEO Vuk iznenadio znanstvenike: "Nisam mogao vjerovati vlastitim očima kad smo vidjeli snimku s kamere"
Novi malware krade novac i podatke preko WhatsAppa, a stručnjaci tvrde da zapravo nitko nije siguran
Širi se Brazilom, no...
Novi malware krade novac i podatke preko WhatsAppa, a stručnjaci tvrde da zapravo nitko nije siguran
sport
Slučaj kakav domaći nogomet ne pamti: "Teško da je to samo Kovačevićeva odluka, malo je prejaka"
sve su krivi novinari
Slučaj kakav domaći nogomet ne pamti: "Teško da je to samo Kovačevićeva odluka, malo je prejaka"
VIDEO Krvoločnim startom pokosio velikog BiH napadača: Ovo je ozljeda koja mu vjerojatno završava karijeru!
STRAŠNO
VIDEO Krvoločnim startom pokosio velikog BiH napadača: Ovo je ozljeda koja mu vjerojatno završava karijeru!
Naišao na Jon Jonesa na ulici i srušio ga na pod: Slavni prvak nije imao šanse
poznati borci
VIDEO Naišao na Jona Jonesa na ulici i srušio ga na pod: Slavni prvak nije imao šanse
tv
MasterChef: Napeto kuhanje inspirirano koktelima iznjedrilo kompleksna jela! Tko će napustiti Masterchef?
VRIJEME ZA KUŠANJE
Napeto kuhanje inspirirano koktelima iznjedrilo kompleksna jela! Tko će napustiti Masterchef?
MasterChef: Kandidati MasterChefa prvi put nominiraju bez prilike da se dogovore! Tko odlazi u stres test?
NAPETO!
Kandidati MasterChefa prvi put nominiraju bez prilike da se dogovore! Tko odlazi u stres test?
MasterChef: Renatina nominacija Damjana šokirala! "Jeste li svjesni koliko ste kontradiktorni?!"
TENZIJE
Renatina nominacija Damjana šokirala! "Jeste li svjesni koliko ste kontradiktorni?!"
putovanja
Traži se sretnik koji će doživotno ljetovati u najluksuznijem istarskom resortu
Pical Resort
Traži se sretnik koji će doživotno besplatno ljetovati u najluksuznijem istarskom resortu
Najčišći grad na svijetu 2025. Singapur
Pa se vi igrajte vatrom...
Bacite li opušak na cestu u najčišćem gradu na svijetu, globit će vas s 200 eura kazne
Štetniji su nego što se mislilo: 7 proizvoda koje je bolje preskočiti nego kupiti
Ultra-prerađeno
Štetniji su nego što se mislilo: 7 proizvoda koje je bolje preskočiti nego kupiti
novac
Poznati trgovački lanac odjeće i obuće na putu do bankrota. Sumnje vjerovnika izazvale su domino-efekt
ostalo 6 poslovnica
Poznati trgovački lanac odjeće i obuće na putu do bankrota. Sumnje vjerovnika izazvale su domino-efekt
Mađarska ostaje bez ruske nafte - i sada se mora pomiriti s Hrvatskom
brak iz interesa
Mađarska ostaje bez ruske nafte - i sada se mora pomiriti s Hrvatskom
Danska u panici zbog kineskih autobusa koji su trebali voziti Zagrebom: Moguće ih je isključiti iz daljine
kamikaze na cesti
Danska u panici zbog kineskih autobusa koji su trebali voziti Zagrebom: Moguće ih je isključiti iz daljine
lifestyle
Adventski vijenci iz ponude domaćih cvjećarnica za 2025. godinu
SAVRŠENI SU
Zavirite u svijet adventskih vijenaca: Hrvatski kreativci pokazuju svoje najljepše komade
Advent u Samoboru
Advent u Samoboru
Provjerite zašto je ovaj hrvatski grad postao hit Adventa, spremaju čaroliju
Promjena na vrhu: Ime Mia više nije najpopularniji odabir za djevojčice
NIŠTA NIJE KONAČNO
Nakon nekoliko godina promijenilo se najpopularnije ime za djevojčice u Hrvatskoj. Koje vam je ljepše?
sve
Majstorski postavljena školjka nasmijala regiju, svi se pitaju kako je to moguće
Jao…
Majstorski postavljena školjka nasmijala regiju, svi se pitaju kako je to moguće
Adventski vijenci iz ponude domaćih cvjećarnica za 2025. godinu
SAVRŠENI SU
Zavirite u svijet adventskih vijenaca: Hrvatski kreativci pokazuju svoje najljepše komade
Advent u Samoboru
Advent u Samoboru
Provjerite zašto je ovaj hrvatski grad postao hit Adventa, spremaju čaroliju
 

Nastavi čitati

Tehnologija
Prijevara na internetu, ilustracija
Nova vrsta prijevare

Htjela zaraditi pomoću umjetne inteligencije pa ostala bez više od 20 tisuća eura

piše Hina
Tehnologija
Kupovina na internetu, ilustracija
Jeste već isprobali?

Zaboravite guglanje! Nova opcija u ChatGPT-u spasit će vas uoči božićnog šopinga

piše Hrvoje Jurman
Tehnologija
Djeca i telefoni, ilustracija
Veliki problem

"Propadanje mozga": Šokantni rezultati studije o omiljenim društvenim mrežama

piše Hrvoje Jurman
Tehnologija
BSKS u zgradi Vjesnika - 4
Dobro oko i mirna ruka

FOTO Pogledajte kako su se dronovima pregledavali ostaci zgrade Vjesnika

piše Martina Čizmić
Tehnologija
Ukrajinski kopneni borbeni dron Protector
Velika vatrena moć, nula rizika za ljudstvo

VIDEO Novi ukrajinski kopneni borbeni dron pokazuje što slijedi na modernim ratištima

piše Branimir Vorša
Tehnologija
Lansiranje letjelice Shenzhou
Bez posade

Kina lansirala "zamjensku" letjelicu za svoje astronaute

piše Hina
  • Pišite nam
  • Uredništvo
  • Oglašavanje i marketing
  • Uvjeti korištenja
  • Politika zaštite privatnosti
  • Politika o kolačićima
  • Dnevnik
  • Nova Plus
  • Gol.hr
  • Zadovoljna
  • Kreni Zdravo
  • NovaTV
  • DomaTV
Upravljaj obavijestima