Veliki događaj The Marketing Experience 24. i 25. listopada u Beogradu ugošćuje mnoge ugledne predavače iz kompanija kao što su Google, Kodak, Yahoo, itd.
Povodom ovog velikog događaja za našu regiju, popričali smo sa Kostom Petrovom iz tvrtke PWorld ujedno i organizatorom ovog i još niza sličnih događanja u našoj regiji.
ZIMO je ove godine eksluzivni blog partner ovog velikog događaja, stoga sve informacije vezano uz The Marketing Experinece možete pratiti na našem blogu.
Pozdrav Kosta. Jedan si od organizatora velikog Marketing Experience događanja. Možeš li nam pojasniti što je ME i kome je namijenjen.
Zapravo mi smo i jedini organizatori ovog događaja. Ovaj projekt naš su znoj i suze i uvjeren sam da će se sav naš trud 24. i 25. listopada isplatiti. The Marketing Experience je prvo i jedino globalno događanje koje se odvija u našoj regiji. Marketinški stručnjaci više neće trebati putovati u New York ili London kako bi dobili informacije o najnovijim trendovima. Donosimo čitav svijet k njima s ciljem da im pomognemo napraviti najbolje marketinške strategije za 2012.
Koje predavače bi izdvojio kao 'must listen'?
Svi naši stručnjaci imaju veliku pozadinu i siguran sam da možete naučiti nešto od svakog od njih. Veselim se predavanju Googlea. Online prodaja je ogromna, a Google će nam pomoći u korištenju pravih metoda za postizanje uspjeha. ‘Go viral’ također ima odličnu prezentaciju o viralnim videima. Madlen iz Kodaka jedna je od najvećih stručnjaka u društvenim medijima na svijetu i siguran sam kako će njezina prezentacija biti revolucionarna. Najbolje od svega je da su sve prezentacije praktične pa se tako nakon predavanja možete vratiti u ured i izraditi marketinški plan koji će zasjeniti vašu konkurenciju.
Osim u Beogradu, Marketing Experience proširio se na cijelu regiju. Gdje sve djelujete?
Mi smo globalna tvrtka sa sjedištem u Dubaiju. Naši europski uredi nalaze se u Pragu i Skopju, no organiziramo događaje diljem svijeta. Ove jeseni imamo organizirane događaje u Moskvi, Londonu, Pragu, Tirani, Beogradu i Skopju. Svijet je naš dom. Odlična stvar je da delegati diljem svijeta dolaze na naše događaje stoga stvaramo sliku globalnog sela i svi su uvijek oduševljeni što će naučiti i dijeliti nove informacije.
Kako ste zadovoljni dosadašnjim događanjima?
Odlično se provodimo na našim događajima i pokušavamo napraviti najbolje što znamo kako bi svi bili sretni. Ovo je ujedno i prva godina da radimo u ovoj regiji, te smo u samo osam mjeseci organizirali globalna PR, marketing i događanja vezana uz zdravstvo. To je ogromna stvar, no to je samo početak. Želimo revolucionarizirati regiju i učiniti ju globalnom središtem super cool događaja. Ljudi više ne žele ići u London ili New York. Oni koji su bili tamo sada žele vidjeti nove stvari. Svi su naši predavači uzbuđeni kada smo im rekli da će događanje biti u Hrvatskoj i Srbiji. Za njih je to novo iskustvo.
Koji je bi za vas najveći uspjeh, odnosno gdje ste privukli najviše ljudi?
Naš najveći događaj i na neki naš zaštitni znak je THE CORPORATE COMMUNICATIONS EXPERIENCE kojeg smo organizirali u ožujku ove godine u Beogradu. Bio je to prvi globalni PR događaj u regiji i imali smo predavače sa vrhunskih sudova pa sve do najvećih globalnih korporacija. Bilo je nevjerojatno. Izdanje 2012. tog događaja pada 8. i 9. ožujka 2012. i već imamo potvrđene predavače koji mijenjaju PR kakav danas poznajemo na dnevnoj bazi. Kao mali hint mogu reći da nam stiže osnivač Weber Shandwicka kao jedan od predavača.
Spremate nešto extra za sljedeću godinu u Zagrebu. Da li možeš podijeliti pokoji detalj ili je to tajna?
Uskoro ćemo objaviti super cool projekt kojeg ćemo organizirati 1. i 2. ožujka 2012. u Hrvatskoj. Recimo samo da ništa više neće biti isto nakon ovog događaja.
Što misliš danas o Internetu kao sredstvo marketinga?
Internet je moćan marketinški alat. Da li je najmoćniji to ne znam. Previše se priča i puno ljudi pokušava napraviti nešto, no mnogo njih suočava se sa neuspjehom, dok s druge strane mnogo je i uspješnih ljudi. Kao kompanija, morate imati vlastitu strategiju. Znate, neke kompanije nemaju potrebu za društvenim medijima i to je sasvim u redu. No za one koji trebaju, bolje im je da su dobri u tome jer učinite li grešku na Internetu, znajte da će svi pričati o njoj. Internet i društveni mediji su samo još jedan alat za promociju vaših proizvoda ili način kako se povezati sa klijentima. Tradicionalni mediji su i dalje vrlo moćni.
Ovakve konferencije zasigurno pomažu novim kompanijama i onima neupućenima u web da prošire svoje obzore. Imaš li kakvu poruku za njih? Trebaju li se svi orijentirati na web?
Web je moćan no nemojte zanemariti tradicionalne medije, pogotovo u našoj regiji. Pokušajte uključiti društvene medije u vašu postojeću strategiju no nikad ne ignorirajte niti jednu niti drugu.
Djelujete u Pragu, Dubaiju i Skopju. Koji je cilj vaše kompanije?
Promijeniti svijet.
Radio si sa mnogim poznatim osobama. Koju bi izdvojio, odnosno koja ti je ostala najviše u sjećanju?
Postoje dvije osobe koje su me fascinirale a to su Aaron Cohen i Demi Moore. Upoznao sam oboje prije godinu dana u Los Angelesu. Aaron Cohen je poznat kao lovac na slavu i odlazi na udaljena mjesta u svijetu kako bi pokušao smanjiti lanac trgovine seksom. Cohen mijenja živote mnogih i čini svijet boljim mjestom za život. Nevjerojatan je. Bio je nastrijeljen, otrovan no njegova misija i dalje ostala je ista. Steven Spielberg će uskoro napraviti film o njemu pa će tako uskoro svi znati više o njemu i njegovim nevjerojatnim pričama. Demi Moore mu zaista mnogo pomaže kako bi se te priče proširile. Ona i Ashton napravili su odličnu kampanju “Real Men Don’t Buy Girls” kako bi proširili poruku da su te djevojke, koje se kupuju za zabavu, zapravo djeca za trgovanje ljudima. Tih 20 minuta koje sam proveo pričajući sa Demi je bilo iskustvo koje mi je promijenilo život. Znate, mi samo vidimo ljudsku vanjštinu na temelju koje procjenjujemo ljude, no ti ljudi mijenjaju svijet i to je ono što je najvažnije.
Što želiš poručiti našim čitateljima za kraj?
Ne žalite se na recesiju i krizu, molim vas. Ovo je nova realnost. 2007. godina bila je zabavna no neće se vratiti. Vjerujte mi, ukoliko ste najbolji novac će doći. I znate što još? Počnite raditi nešto pametno sa novcem! Pokušajte unijeti promijene u ovaj svijet.