Appleov udio na tržištu tableta opada laganim koracima, no sve je to dio sve jače konkurencije koja želi dio tog tržišta.

Jedna stvar je sigurna, a to je da je Apple teško dostići. Dok se drugi još uvijek muče da pronađu način kako uhvatiti korak sa Appleom koji će do kraja godina imati oko 85% tržišta tableta, Apple uvjerljivo drži većinu tržišta.

Istraživanje koje je provela tvrtka Needham, pokazuje da će iPad dominirati tržištem i sljedećih 10 godina, no iako će se njegov udio na tržištu postepeno smanjivati, isti će i u 2020. još uvijek držati oko 60 posto tržišta tableta.

Primjerice, analize pokazuju da će 2015.  iPad imati oko 71.5 posto tržišta sa preko 101 milijun isporučenih uređaja, dok bi pet godina kasnije taj broj mogao narasti do 140 milijuna.

Iako Apple ima sve žešće konkurente tableta odnosno Motorolu Xoom sa Android Honeycomb operativnim sistemom, RIM Playbook sa QNX OS-om, HP TouchPad sa Web OS-om, te ostalima, niti jedan od njih još nije uspio ostvariti prodaju kakvu je uspio ostvariti Apple svojim iPadom.

Za uspjeh iPada uvelike su pripomogle brojne aplikacije, koji za sada ima oko 100.000 a taj broj će i dalje rasti, te njihov eko sistem razvijen oko samog App Storea.

Via AllThingD

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju