Vjerojatno vam se već ranije dogodilo da ste htjeli provjeriti stanje vaših računa ili trenutnu potrošnju neke usluge koju ionako plaćate. Scenarij je sljedeći, morali ste na računalo, posjetiti stranicu vašeg pružatelja usluga, prijaviti se u sustav, pa kliknuti da pronađete što trebate. Ovo nije baš najpraktičniji način!

Iskon je sveo sve to na dohvat ruke, točnije rečeno prsta. Moj.Iskon je nova aplikacija putem koje možete upravljati vašom uslugom, prijaviti kvar te pratiti status rješavanja istog, te još mnogo drugih opcija.

Pod druge opcije spadaju praćenje trenutne potrošnje, pregledavanje plaćenih i neplaćenih računa s rokom dospijeća, upravljanje Iskon.TV prijemnikom i modemom, uključivati i isključivati WiFi mreže, aktiviranje e-računa, uređivanje osobnih podataka ili promijeniti lozinku.

Prilično bogate mogućnosti za jednu aplikaciju, no to nije sve. Kako se svi mi svakodnevno susrećemo s nekim problemima s operaterima, uz Moj.Iskon aplikaciju moći ćete prijaviti kvar, te ono vrlo bitno, pratiti status istog za Iskon.TV, Internet, telefon ili e-mail. Ovaj puta vam za prijavu kvara više neće trebati telefon!

Pročitajte: 5 novih mogućnosti IPTV-a

Iskon je tako postao prvi operater u Hrvatskoj koji nudi korisničku podršku putem aplikacije za smartphone, a iz kompanije ističu kako će se sukladno s korisničkim potrebama dodavati nove funkcionalnosti.

Moj.Iskon aplikacija dostupna je za preuzimanje vlasnicima mobilnih uređaja s Android ili iOS operativnim sustavom. Mogu je koristiti privatni korisnici Iskonovih usluga pomoću korisničkog imena i lozinke, koji se koriste i za desktop verziju Moj.Iskon portala.

Više informacija potražite na službenim stranicama Iskona.

Preuzmite Moj.Iskon aplikaciju:

Postanite fan na Facebooku ako već niste!