Izgleda da je Blake Jorgensen, CFO jedne od najvećih svjetskih izdavačkih kuća orijentiranih na video igre (EA), mislio jedno, a rekao drugo kada je izjavio kako će sve njihove nadolazeće igre uključivati mikrotransakcije.

Govoreći jučer (6.3.) na Weldbush Techonology konferenciji u New Yorku, između ostalog spomenuo je kako ga je javnost netočno citirala u prenošenju njegove prošlotjedne izjave prema kojoj se stvorio dojam kako će EA u svim svojim nadolazećim igrama uključivati mikrotransakcije. Ono što bi bilo točno je mogućnost implementacije takvog sustava, no to ne znači ujedno kako će njihove sve buduće igre imati tu opciju.

Da budemo precizni, taj pojam „sve igre“ više se odnosio na mobilne igre koje su uglavnom dio free-to-play svijeta. Prema Jorgensenu, za igrače je fantastična mogućnost da se zabavljaju u pokretu bez da potroše centa ili da investiraju određena sredstava da iz takvih igara izvuku veću dozu zabave. U prijevodu, za EA mikrotransakcije ostaju pretežito vezane uz pojam free-to-playa.

Kada su u pitanju AAA naslovi, ono što će EA pokušati u većoj mjeri uvesti su tzv. premium usluge kao što to ima popularna FPS igra Battlefield 3. Ideja je igračima pružiti dojam da dobivaju dodatnu vrijednost, što im može udvostručiti satnicu koju će provesti uz pojedinu igru. Naravno, gotovo sigurno možemo očekivati još AAA naslova poput Dead Spacea 3 koji će unutar svoje igraće mehanike omogućiti brže napredovanje upravo uz pomoć mikrotransakcija, no to neće biti u svakoj igri. Eto, možete mirno spavati.