Izvrsna kampanja za Samsung Galaxy S4

Kako na kreativan način privući ljude u trgovačkim centrima? Poklonite im novi Samsung Galaxy S4, no jedino ako uspiju 60 minuta gledati u kućicu.Kako na kreativan način privući ljude u trgovačkim centrima? Poklonite im novi Samsung Galaxy S4, no jedino ako uspiju 60 minuta gledati u kućicu.

Saša Fišter
sasa@zimo.co | 28.05.2013. / 12:53 komentari
Izvrsna kampanja za Samsung Galaxy S4

Kako na kreativan način privući ljude u trgovačkim centrima? Poklonite im novi Samsung Galaxy S4, no jedino ako uspiju 60 minuta gledati u kućicu.

tri vijesti o kojima se priča Vrijeme na Zemlji, ilustracija zemlja je poludjela Znanstvenici upozoravaju: Dolazi dan kakav čovječanstvo još nije doživjelo Protuzračni sustav Raven 70 posto učinkovitosti VIDEO Pogledajte protuzračni sustav koji su Britanci u 3 mjeseca sklepali za Ukrajinu i koji skida ruske dronove kao muhe s neba Digitalni inovacijski inkubator otvorio vrata umjetnoj inteligenciji Pokrovitelj Digitalni inovacijski inkubator powered by Hrvatski Telekom Digitalni inovacijski inkubator otvorio vrata umjetnoj inteligenciji i pomaknuo granice kreativnosti

Samsung je zajedno s švicarskim pružateljem usluga pokrenuo kampanju "stare down" na željezničkoj postaji u Zurichu, gdje su promovirali novu značajku Samsunga koja omogućuje scrollanje gledanjem u ekran mobitela.

No iako na prvu sve izgleda jednostavno, stvar je prilično komplicirana što pokazuje i video iznad. Naime, oni koji su odlučili gledati u kućicu konstantno bivaju ometani raznim situacijama, pa vas tako maltretiraju ljudi, naokolo luduju motorima, itd. sve kako bi vam skrenuli pažnju.

Jednom kada maknete pogled s kućice, vaša misija završava i kući odlazite bez ičega, no neki su unatoč svemu uspjeli.

Vezane vijesti