Je li moguće povratiti povjerenje građana u zdravstveni sektor? Stručnjaci daju prijedloge

O prilikama i rješenjima za vraćanje povjerenja građana u čitavi sustav govorit će svi koji na to mogu svojim djelovanjem direktno utjecati – predstavnici javnih organizacija, medicinskih sestara, liječnika, ljekarnika, poliklinika, farmaceutskih tvrtki i prehrambene industrije, ekonomski stručnjaci i znanstvenici, mediji i komunikacijski stručnjaci.

Zimo Zimo | 24.05.2023. / 14:36

Nina Išek Međugorac (Foto: HealthComm Forum)

Na prvoj regionalnoj konferenciji koja spaja komunikacije i zdravstvo pokrenut će se otvoreni razgovori o prilikama i rješenjima koje mogu rezultirati vraćanjem povjerenja građana u zdravstvene institucije i industriju

Ulaganje u izvrsnost komunikacija u zdravstvu preduvjet je za vraćanje povjerenja građana u taj sektor. Diljem svijeta u ta se znanja ulaže godinama, pa tako ondje već postoje sveučilišta sa smjerovima strateškog komuniciranja i marketinga u zdravstvu, ističe Nina Išek Međugorac, organizatorica HealthComm Foruma koji će se održati 1. i 2. lipnja 2023. godine u zagrebačkom Mozaik event centru. 

Kad je riječ o povratku povjerenja građana u zdravstvo, čitav sektor dijeli jednako razumijevanje - svi su dionici svjesni kako nitko od njih ne može samostalno promijeniti paradigmu te je za to potrebno uključivanje i suradnja čitavog privatnog i javnog sektora. Upravo s tim ciljem održat će se prva regionalna konferencija koja spaja komunikacije i zdravstvo.

O prilikama i rješenjima za vraćanje povjerenja građana u čitavi sustav govorit će svi koji na to mogu svojim djelovanjem direktno utjecati – predstavnici javnih organizacija, medicinskih sestara, liječnika, ljekarnika, poliklinika, farmaceutskih tvrtki i prehrambene industrije, ekonomski stručnjaci i znanstvenici, mediji i komunikacijski stručnjaci. Pristup kojim se vode organizatori i partneri konferencije prilikom okupljanja za isti stol, s istim ciljem, predstavlja veliki iskorak u vraćanju povjerenja u zdravstvo i mijenjanje tradicionalnih u multilateralne obrasce ponašanja.

U sklopu dvodnevnog programa, o izazovu povjerenja građana u zdravstveni sektor te načinima kako ga vratiti govorit će se kroz četiri tematska područja. Područje o komunikacijskim vještinama koje mogu biti izvrstan alat zdravstvenom sustavu i tvrtkama otvorit će dr. Dejan Verčič, voditelj Centra za marketing i odnose s javnošću na Sveučilištu u Ljubljani, o važnosti svrhe i poruka brenda u industriji govorit će dr. Matt Carter, osnivač i direktor britanske tvrtke Message House, Arthur Olesch, njemački novinar i osnivač platforme DigitalHealth.com govorit će o ulozi umjetne inteligencije u razvoju zdravstva dok će Marius Geantă, predsjednik i suosnivač Centra za inovacije u Bukureštu, dijeliti svoja znanja na temu zdravstvene skrbi prema građanima.

Nakon njihovih uvodnih predavanja uslijedit će i niz panel rasprava na kojima će sudjelovati predstavnici domaćih i regionalnih strukovnih udruženja, institucija i uspješnih tvrtki. Među njima će biti i Heli Ruotsalainen, glavna odgovorna za poslovni razvoj marketinške agencije dentsu za središnju i istočnu Europu, koja će govoriti o budućnosti komunikacija u industriji zdravstva, s naglaskom na podatke i praćenje svih pokazatelja koje je sve važnije pratiti i uzimati u obzir.

HealthComm Forum 2023 održat će se u organizaciji agencije Val grupa, a konferenciju je podržala čitava industrija te strukovna udruženja u području zdravstva i komunikacija: Hrvatska liječnička komora, Hrvatska ljekarnička komora, Hrvatska komora medicinskih sestara, Koalicija udruga u zdravstvu, Hrvatski zavod za javno zdravstvo, Hrvatski zavod za zdravstveno osiguranje, Hrvatsko farmaceutsko društvo, Hrvatska udruga poslodavaca, Američka gospodarska komora u Hrvatskoj i druge relevantne organizacije.

Više detalja o programu konferencije može se pronaći na službenoj stranici konferencije. 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti