Koliko god se trudili i pokušavali, u Googleu nikada nisu uspjeli na pravi, ozbiljan, kompanije dostojan način ući na tržište društvenih mreža, što dokazuje i ovaj potez....

Dvije i pol godine trajalo je obavezno otvaranje Google+ profila, neovisno o tome koju ste, zapravo, Googleovu uslugu željeli. Kod kreiranja Gmail korisničkog računa, pristupa Google Docs usluzi ili bilo kojoj drugoj iz palete najvrjednije kompanije na svijetu obaveza je bila i otvaranje Google+ korisničkog računa. I dok su jedni ovakav potez tretirali sasvim normalnim, velika većina je nedogovala, jer je Google doslovce prisiljavao korisnike da se uključe na njegovu društvenu mrežu, sviđalo se to njima, htjeli to oni ili ne... A da ne govorimo o potezu integracije YouTube komentara i Google+ profila koji je iznervirao milijune korisnika diljem svijeta. Google+ definitivno nije loša društvena platforma, ali nije ispunila očekivanja kompanije koja je, čini se, polako počela „dizati ruke“...

Očigledno su u Googleu shvatili kako im na tom polju jednostavno ne ide, nije tajna kako je misija bila samo jedno – ugroziti dominaciju Facebooka. Nije išlo, pa je Google odbacio „restriktivne mjere“, prva u nizu novosti je odustajanje od obaveze da svaki korisnik koji želi pristupiti Googleu nužno mora otvoriti i Google+ profil. Od sada se novim korisnicima daje mogućnost da se „zahvale Googleu“ i otvore, primjerice, samo Gmail korisnički račun bez Google+ profila. Veliki broj analitičara je ovo (pr)ocijenio kao početak kraja društvene mreže, što bi bilo već drugi put da je Google „pogodio u ništa“, jer su bili prisiljeni ugasiti i Google Wave koji također nikada nije ispunio očekivanja, iako je također imao velike planove i pompozno je najavljen.

Možda je najava o gašenju Google+ društvene mreže pretjerana, ali nije pretjerano konstatirati da se Google, tko zna iz kojih razloga, nije uspio probiti na vodeću poziciju u ovom segmentu poslovanja, a to je jedino što ih zanima. Ponavljamo, Google+ ni u kojem slučaju nije loša platforma, ali to malo vrijedi ako nije – najbolja – jer u Googleu je to jedini kriteriji. Ideja da sve usluge stavi pod „jednu kapu“ nije prošla, kako će i na koji način Google odraditi nastavak ove priče biti će svakako zanimljivo pratiti...

Izvor & foto Marketing Land