Pandemija koronavirusa potaknula je ljude da više pretražuju internet u potrazi za receptima. Dok su neki pretraživali osnovne recepte poput "kako napraviti kruh", drugi su iskoristili novootrkiveno slobodno vrijeme za brušenje vlastitih kulinarskih vještina. Stogan ne izneađuje da je i jedna od najpoznatijih regionalnih kulinarskih web platformi odlučila napraviti velike promjene i uvesti ne samo vizualna, već i funkcionalna poboljšanja.

Coolinarika.com posljednjih je 18 godina mjesto na kojem se traži inspiracija za kuhanje, ali i razmjenjuju iskustva i recepti.  Nova Coolinarika, kako je istaknuto na predstavljanju, jednostavnija je za korištenje, omogućava brzo snalaženje i lak dolazak do upravo onog recepta koji vam treba. Ona je progresivna web-aplikacija (PWA) odnosno web-stranica prilagođena za mobilne uređaje kao prirodan odgovor na potrebe korisnika pametnih telefona. Pristupiti joj se može i kao mobilnoj aplikaciji, ali i na stolnom računalu.

Popis za kupnju još je jedna od njezinih praktičnih funkcionalnosti gdje se lako, iz željenog recepta, sve namirnice koje on sadržava jednostavno pretvaraju u popis za kupnju. Kolekcije omogućavaju korisnicima da željene recepte lako kategoriziraju i organiziraju te sami stvaraju vlastite kategorije recepata – primjerice jela s ribom, blagdanski recepti, razne pizze, variva, predjela…
Za one kojima nedostaje ideja ili su pak zaboravili otići u kupnju nudi se praktična funkcionalnost U hladnjaku imam/nemam koja kroz posebnu tražilicu nudi mogućnost da korisnik odabere koje namirnice ima, a koje nema u hladnjaku i kuhinji te na temelju toga Coolinarika daje preporuku recepata koji točno odgovaraju zadanim kriterijima.

Coolinarika je neupitno jedan od najjačih promotivnih projekata Podravke. Ono što su u 70-ih i 80-ih bile Male tajne velikih majstora kuhinje, to je u 2000-tima postala Coolinarika – mjesto koje ljudima daje inspiraciju i konkretne ideje što skuhati. Tijekom 2019. pojavila se potreba da moderniziramo Coolinariku, svjesni kako sve što je digitalno, brzo raste i treba se razvijati. Te smo godine radili pripreme i istraživanja, a cijelu 2020. vrijedno smo radili na projektu izmjene Coolinarike. Tako sada možemo predstaviti ne samo lijepu nego i pametnu kulinarsku stranicu koja je zapravo web-aplikacija. Personaliziranim pristupom s trenutačnim rješenjima Coolinarika postaje osobni asistent u kulinarskim avanturama te neizostavna pomoć dostupna u svakom trenutku. Vođeni idejom da je „lakše skuhat' nego smislit'“, ponosna sam što Podravka u ovom trenutku sa svojim potrošačima može podijeliti ovakvu modernu, inovativnu, brzu i lako dostupnu kulinarsku platformu, za koju ne sumnjam da će još više i bolje ispuniti očekivanja svakog od dosadašnjih, ali i budućih korisnika, rekla je Marinka Akrap iz Podravke.

Na prirodan, razumljiv i koristan način Coolinarika olakšava pronalazak inspiracije, pripremu slasnih zalogaja i stvaranje novih, uspješnih kulinarskih priča, što joj omogućavaju razne tehnološke promjene.

U srcu nove Coolinarike nalazi se algoritam, nazvan Taste Machine, koji „razumije“ sve o hrani – analizira namirnice, recepte, prigode i trendove – pa uzimajući pritom u obzir i osobni interes svakog korisnika, predlaže sadržaje koji bi mu se mogli svidjeti. Coolinarika je također „naučila jezik regije“ jer njezin algoritam sada razumije da su „rajčica“, „paradajz“ i „pomidor“ ista namirnica, što je rezultiralo preciznijom klasifikacijom svih recepata i grupa jela te posljedično lakšim snalaženjem za posjetitelja i boljim preporukama sadržaja za svakoga.

Također, kako bi razumjeli prehrambene trendove i sezonalnost, analizirano je čak pet godina podataka o posjećenosti različitih recepata, tagova i korištenja tražilice. Na temelju toga dobivena je sezonalnost za svaki recept, namirnicu i jelo, po mjesecima u godini, te čak i po danima u tjednu, pa se tako posjetiteljima na stranici nude precizno pogođeni sadržaji, primjerice – riba petkom, najbolja jela od šparoga u proljeće, osvježavajuće salate u kolovozu.

Jako sam sretan što već 15 godina s Podravkom uspješno surađujemo, a to je potvrda da se međusobno jako dobro razumijemo. Ponosan sam što sudjelujemo u rastu i razvoju Coolinarike te smo je doveli tu gdje je sad. S novom Coolinarikom vratili smo fokus upravo na hranu i na korisnika kao pojedinca jer Coolinarika sada na temelju njegovih želja i potreba daje odgovor upravo na to ključno pitanje: „Što da danas skuham?“. Korisnici među ostalim sada imaju mogućnost riješiti i svojevrsni upitnik o tome primjerice koje svjetske kuhinje vole, koje namirnice vole/ne vole pa na temelju tih odgovora Coolinarika predlaže recepte i sadržaje koji odgovaraju njihovim potrebama. Ono što je nevidljivo prema van, ali iznutra je iznimno važno za novu Coolinariku upravo je Taste Machine, izjavio je Vanja Bertalan iz Humana.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju