Poznata glumica Kristie Alley u manje je od 15 minuta pomoću Twittera prodala svoj set za mršavljenje nakon što se pojavila na QVC prodajnoj mreži.
Kirstie Alley poznata je ličnost sa malih ekrana. Ukoliko se sjećate serije 'Kafić uzdravlje' ili filma 'Gle tko to govori' znat ćete o kojoj se glumici radi.
Koliko je Twitter moćan alat za promociju i marketing već su pokazali brojni poznati ljudi iz svijeta showbiza, a još jednom istu konstataciju potvrđuje i dobar potez Kirstie.
Naime, Kirstie (@kirstiealley) je na pravilan način iskoristila društveni marketing pa je tako svim svojim 800.000 followera putem Twittera javila kako će se pojaviti na QVC-u, te kako će prezentirati Organic Liaison -- njezin sistem za mršavljenje pomoću kojeg je i sama smršavila 30Kg.
Neposredno prije samog pojavljivanja na TV, Kirstie je poslala tweet u kojem podsjeća followere da će kroz pet minuta biti uživo na QVC-u, te motivirala ljude na Twitteru pomoću sljedećeg tweeta.
QVC je nudio Kirstinev dijetni set za 138 dolara, što je prilično manje za usporedbu maloprodajne cijene koja iznosi 276 dolara.
No za sve one koji nisu bili u mogućnosti pratiti emisiju putem TV-a, Alley je objavila tweet u kojem stoji da QVC mogu pratiti uživo putem live streaminga, te ukoliko žele mogu proizvode kupiti jednim klikom. Na kraju, Alley je objavila kako su svi proizvodi prodani u samo 14 minuta.
Što možemo naučiti iz ove lekcije? Twitter je moćan alat ukoliko ga koristite na pravilan način, zato učite od drugih i eksperimentirajte, jer upravo to je najbolji način da naučite kako Twitter koristiti u promotivne svrhe.
Via Forbes Photo Reuters