Studija koju je provela tvrtka Experian na 25 milijuna internet korisnika diljem svijeta pokazuje kako se najviše vremena provedenog na internetu troši na društvene mreže.

Izvješće tvrtke Experian pokazuje što zapravo ljudi rade na internetu, pa tako valja izdvojiti kako čak četvrtinu vremena provode na društvenim mrežama. Nadalje, dvije stvari koje najviše ljudi rade na internetu su zabava i kupovina.

Zanimljivo je da su Britanci najpopularnija nacija kada je u pitanju online kupovina, gdje su nadmašili čak i Sjevernu Ameriku i Australiju. Britanci su tako 2012 proveli čak 10 posto ukupnog vremena provedenog na internetu proveli kupujući, dok je primjerice u SAD-u to slučaj kod 9 posto korisnika i 6 posto u Australiji.

S druge strane, SAD je najveći konzument društvenih mreža, pa tako korisnici provedu 16 minuta od svakih sat vremena upravo na njima, dok devet minuta otpada na zabavu i pet minuta na kupovinu. U Velikoj Britaniji se 13 minuta od svakih sat vremena provede upravo na društvenim mrežama, dok je devet minuta potrošeno na zabavu i šest minuta na kupovinu.

Zanimljiv je podatak da se na sva tri tržišta bilježi sve više vremena utrošeno na online kupovinu, a James Murray iz Experian-a kaže kako se vide dramatične promjene u ponašanju konzumenata diljem svijeta.

"Potrošači mijenjaju način interakcije i zahvaljujući usponu 3G i 4G mreže mobilni pristup internetu znači više posjeta u pokretu pogotovo na društvenim mrežama i mailovima. Također, kako brendovi postaju globalni entiteti, važnije je više nego ikad razumjeti razlike ponašanja online potrošača u pojedinim regijama, a sve to kako bi marketinške kampanje mogle biti prilagođene za bolji i učinkovitiji pristup brandovima"

 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju