Postanite fan na Facebooku ako već niste!

Promocija na društvenim mrežama, koliko god cijeli smisao istih bio upitan, definitivno donosi rezultate, ali samo pod uvjetom da znate što želite postići i – gdje.

Kombinirano, nekoliko milijardi ljudi „visi“ na društvenim mrežama, a to je brojka koju možete sve samo ne podcijeniti, jer riječ je o ogromnom tržišnom potencijalu. Naravno, to samo po sebi nije dovoljno da od promocije svog branda, proizvoda ili usluge izvučete izravnu komercijalnu korist, što je na kraju dana jedini cilj svih koji se oglašavaju na društvenim mrežama. Kao i uvijek, planiranje i analiza su početak putovanja koje bi, ako sve resurse iskoristite na pravi način, moglo završiti točno onako kako želite.

Ova infografika bi vam mogla pomoći u tome, jer donosi poprilično dobru segmentaciju najvećih i najpopularnijih društvenih mreža razvrstanu po ključnim parametrima. Bilo da ste izabrali Facebook, YouTube, Twitter, Google+ ili neku od ostalih društvenih mreža ovdje obrađenih, morate znati koja je vaša ciljana publika i koliki je udio te publike na socijalnoj platformi koju ćete koristiti za promociju. Tu je podjela po broju korisnika, spolu, dobnim kategorijama, kao i objašnjenje koja su vam sve znanja potrebna za promociju na određenoj društvenoj mreži...