Napisati viralan post nikad nije lako, i teško da ćete ga napraviti svaki dan, no pravo vrijeme, pravi sadržaj i dobro osmišljeni detalji posta mogu vas dovesti do velike viralnosti.

Prošli tjedan napravili smo jedan eksperiment u kojem smo pokušali pratiti trendove modernih medija. Vjerojatno ste mogli primijetiti kako se više ne oslanjamo samo na tehnologiju već pokušavamo uvesti neke nove teme, pa smo se tako dosta posvetili lifestyle temama i zabavi.

Naravno, tehnologije neće izostati kao ni tema o društvenim mrežama i novim servisima, no naše statistike pokazuju da ljudi vole čitati zabavan sadržaj i zapravo vole raznovrsnost u određenim okvirima. 

Upravo je to bio razlog zašto smo pokušali napraviti nešto po principu Mashablea, BuzzFeeda i njima sličnim portalima. Prvo da odmah spomenemo, post “5 životnih lekcija koje možemo naučiti od ljudi na samrti” zapravo nema nikakve veze s tehnologijom i nismo ga mi napisali, no obogatili smo ga sadržajem i promijenili smo neke stvari.

Pratili smo neke upute BuzzFeeda (pogledajte infografiku ispod), dakle pažljivo smo odabrali naslov, naslovnu sliku i sve zajedno obogatili GIF-ovima. Ta kombinacija svih čimbenika pokazala se kao pun pogodak pa je ovo ujedno i članak koji je imao najviše shareova ikad na ZIMO, uz to da se u samo 8 dana pročitao čak 10.500 puta (prema GA), a korisnici su se zadržali na ovom članku 3 minute i 45 sekundi. 

Članak su prenijeli brojni mediji iz susjednih država, Srbija, Hrvatska, BiH, a nekoliko dana članak je neprestano kružio Facebookom više i nešto manje Twitterom.

Zamislite samo da je netko platio 300kn da se pojavi njegova priča unutra, primjerice neko životno osiguranje? Lijepa reklama za samo 300kn zar ne? Možda bi i vi trebali shvatiti da je content marketing zapravo velika stvar, i da bi vaš oglas mogao stajati u jednom od ovih postova.

Dakle, tražimo partnere s kojima ćemo zajedno kreirati zabavan i kreativan sadržaj, relevantan vašem i našem brandu, te zajedno poruku poslati čim više ljudi. Javite nam se i napravimo zajedno zabavnu i viralnu priču!