Proteklih godina Apple se često našao na udaru u Samsungovim reklamama u kojima je ova kompanija ismijavala korisnike iPhonea koji su spremni satima i danima čekati ispred trgovine kako bi se među prvima dokopali novog uređaja. No ti novi uređaji u biti nisu donosili nikakve novitete jer, kako su tvrdili u Samsungu, sve te nove opcije iPhonea već postoje u starijim generacijama Samsungovih Galaxyja.

Prošlog petka Apple je počeo s prodajom posljednje generacije svojih telefona, koju su pratili veliki redovi ispred trgovina diljem svijeta, a tu je situaciju za malo trolanja Applea iskoristio Huawei. Podsjetimo, kineska je kompanija tijekom prošlog kvartala prestigla Apple i zauzela drugo mjesto na globalnom mobilnom tržištu te se pripremaju za lansiranje novog top-modela Mate 20, s kojim će napasti Apple i Samsung.

Večer prije početka prodaje novih modela iPhonea Huaweijevi zaposlenici "posjetili" su vjerne Appleove fanove u Singapuru i uručili im poklone – 200 bežičnih punjača baterija (kapaciteta 10.000 mAh). "Trebat će vam", stoji u kratkoj poruci Huaweia za ljubitelje Applea kojom su htjeli ukazati na kratko trajanje baterije njihovih telefona.

Osim u Singapuru, Huawei je Appleove fanove počastio i u Londonu – nisu dijelili punjače baterija, već su pred Appleovu trgovinu stigli s kombijem preuređenim za prodaju sokova. Ekipi u redovima besplatno su dijelili sokove, ali samo one bez tragova jabuke te su nosili majice s natpisom #higherintelligence aludirajući na dolazak novog Huaweijeva telefona Mate 20, koji će predstaviti 16.listopada i u kojem će veliki naglasak staviti na umjetnu inteligenciju.

Slike redova i punjača pogledajte ovdje.

Iako je Huaweijeva ideja zabavna, zanimljivo je što im je dio korisnika uređaja ove kompanije zamjerio što su ne baš jeftine punjače baterija podijelili korisnicima Appleovih, a ne Huaweijevih uređaja.

Bit će zanimljivo vidjeti što je kompanija pripremila za sredinu listopada i kakve će sve novitete imati nova generacija pametnih telefona Mate, a što se tiče Applea, iz te se kompanije vjerojatno ne opterećuju previše s trolanjem jer su svjesni da će u ovom kvartalu prodaju desetke milijuna telefona i ponovno okrenuti milijarde dolara.

Izvor: Android Authority