Knjiga "Ekonomija zahvalnosti" uskoro na hrvatskom tržištu

Festival oglašavanja Ideja X eksluzivno promovirati će knjigu Gary Vaynerchucka, ujedno i gost predavača festivala, gdje će se ista moći i kupiti.

Zimo Zimo Zimo | 09.05.2011. / 16:46

Knjiga "Ekonomija zahvalnosti" uskoro na hrvatskom tržištu

Festival oglašavanja Ideja X eksluzivno promovirati će knjigu Gary Vaynerchuka, ujedno i gost predavača festivala, gdje će se ista moći i kupiti.

Knjiga 'Social Media Sommeliera' iz tiska izlazi 29. svibnja po cijeni od 99kn u izdanju 'Znanja'. Također, knjiga će biti ekskluzivno dostupna na nacionalnom festivalu oglašavanja IdejaX, koji će se održati u Zagrebu.

'Ekonomija zahvalnosti' je knjiga o komunikaciji s potrošačima, o personalizaciji prodajnog i marketinškog pristupa, o načinu rada sa zaposlenicima i poslovnim partnerima. Govori o tome kako imati sretnog korisnika na način da se s vama i vašim proizvodom osjeća dobro.

Početnicima u korištenju društvenih medija otvorit će se oči kako bi mogli ući u carstvo mogućnosti koje nude Facebook ili Twitter, a oni iskusniji naići će na odlično sistematizirane argumente, kojima će sebi nadređene moći uvjeriti u povrat investicije na društvenim mrežama, na pregledno posložene studije slučaja i pokoji savjet ili ideju koju još nisu isprobali

Ako vam je ime Gary Vaynerchuk nepoznato, onda je festival oglašavanja Ideja X pravi događaj za vas. On je poslovni guru i samouki vinski sturčnjak koji je unio revoluciju u vinsku industriju svojim blogom Wine Library TV.

Gary je vrlo dinačina osoba koji svojim predavanjima oduševljava publiku, a nedavno je pokrenuo novi interaktivni projekt Daily Grape gdje obrađuje teme iz svijet vina i enlogije, koristeći se pritom društvenim mrežama.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti