Lamborghinijev direktor za područje Azije i Pacifika Francesco Scardaoni kaže da značajke automobila poput ubrzanja od 0-100 km/h više nisu bitne na način na koji su to nekad bile.

Ako se vratimo deset godina unazad, tad bismo vjerojatno pod karakteristikama po kojim a mjerimo automobil rekli da su to maksimalna brzina, ubrzanje te upravljanje. Nakon toga maksimalna brzina postala je sekundarna stvar, a najvažnije su bile ubrzanje i upravljanje. Sad, u osnovi, ubrzanje više nije bitno zato što je hibridnim i električnim vozilima posve lagano postići zapanjujuće rezultate u ubrzanju, pojašnjava Scardaoni.

Drugi pripadnici VW Gupe možda se neće složiti s tim, jer Audi i Porsche i dalje traže što veće ubrzanje kod svojih električnih vozila. No Scardaoni kaže da je za Lamborghini iskustvo vožnje sad ključnije od običnog statističkog podatka s trkaće piste.

Ono što sad doista čini razliku jest vozivost automobila, njegovo upravljanje. Jer ako imate dobro ubrzanje ali je automobil teško usmjeriti, teško njime upravljati, onda ne možete imate onaj užitak vožnje vrlo velikom brzinom, kaže Scardaoni.

Lamborghini je bio primoran ustupiti čitu moć ubrzanja kod svojeg multimilijunskog hibrida Siana, tako što mu je ugradio superkondenzator koji može pogurati moćan V12 motor u obliku dobro prikrivenih 40 konjskih snaga kad je to doista potrebno. No, to je upravo što Lamborghini sad želi od automobila, kaže Scardaoni, nalet koji povećava doživljaj tako što promjenu brzina čini glatkim iskustvom, a ne naglu injekciju sile koja će izbaciti automobil s linije brže nego što se on može upaliti.

Dakle, Lamborghini će odsad proizvoditi automobile koji neće biti sporiji ili ubrzavati slabije, već koji će imati superioran osjećaj upravljanja vozilom, jer to im je odsad najvažniji prioritet.

Izvor: The Drive