I dok vani poznate glazbene i filmske zvijezde, manekenke i manekeni itekako iskorištavaju društvene mreže za vlastitu promociju, izgleda da kod nas većina njih zaboravlja na te stvari, no ne i Lana Jurčević. 

Lanu ne treba posebno predstavljati, a o glazbenim ukusima se ne raspravlja. O njezinom novom spotu “Majica” nedavno je pisao i poznati bloger PerezHilton, što mladoj i poduzetnoj Lani daje eksponiranost i van granica Hrvatske. 

Sa preko 48.000 followera na Instagramu, Lana Jurčević je jedna od najpopularnijih hrvatskih Instagramerica, a svakako valja spomenuti i preko 200.000 fanova na Facebooku.  

Kako uspijeva prilično zaposlena mlada zvijezda voditi Instagram? Ima li pomoć oko društvenih mreža? Zašto je Instagram dobar i na još nekoliko pitanja odgovorila nam je pjevačica Lana Jurčević!

Lana Jurčević, kraljica hrvatskog Instagrama [INTERVJU]

Bok Lana. Zadnje vrijeme često provodiš vrijeme na Instagramu, možeš li nam reći kako je došlo do odluke da otvoriš još jednu društvenu mrežu?  

Instagram mi je prvo koristio kao mojoj osobni, zatvoreni profil u kojem sam samo obrađivala slike sa filterima i kad sam shvatila koliko je ustvari genijalan, shvatila sam da je šteta da ga ne koristim i za komunikaciju sa svojom publikom. Tako sam krenula onda sve ispočetka. 

Koliko ti Instagram pomaže u promociji tvog posla, točnije rečeno promoviranju spotova?  

Mislim da je danas lakše postalo komunicirati kroz fotografije nego hrpe tekstova koje smo znali objavljivati. Ljudi nemaju više toliko vremena, a i ne kaže se uzalud da "slika govori tisuću riječi". Za mene je to, osim Facebooka, omiljeni način komunikacije.  

Često stavljaš teasere prije nego službeno objaviš spot koji se obično pojavi na nekom velikom mediju. Koliko ti to pomaže u pretpromociji?  

Broj followera stvarno raste, iako Instagram još nije zaživio u Hrvatskoj kao vani, svakim danom se sve više osjeća njegovo širenje. Sigurno da i javne osobe pridonose njegovoj popularnosti. 

Vodiš li Instagram sama ili imaš tim iza sebe koji ti pomaže?  

Vodim ga sama jer mislim da je jedino to na taj način "pravedno".  

Zahvaljujući svojoj popularnosti na Facebooku, vrlo brzo si skupila followere i na Instagramu, no taj broj se iz dana u dan povećava. Koji je ključ uspjeha?  

Zanimljiv sadržaj i kontinuitet u objavama.  

Koliko važnim smatraš Instagram u svom poslu?  

Stvarno i iskreno volim Instagram. Da se ne bavim glazbom i medijskim poslom, svejedno bi mi on bio omiljena aplikacija, u to sam sigurna. Prioritet mi je da mobitel kojim slikam ima i odličnu kameru, a koristim Nokia Lumia telefone s kojima sam prezadovoljna. 

Koristiš li neke druge servise? Primjerice Snapchat koji je sve popularniji u svijetu, a koji najviše koriste teenageri!  

Ne koristim. U ovom trenutku mi se čini da bi možda to bilo previše s obzirom da sadržaj na društvenim mrežama kreiram sama, upravo zbog te autentičnosti koju želim da ljudi osjete. Vidi se kad to piše netko od administratora ili agencije koja se bavi objavama.   

Nedavno si krenula u mini kampanju s Nokijom, što znači da se može i zaraditi ako imaš dobru zajednicu fanova. Vani je to sasvim normalna stvar, može li se kod nas pokrenuti ta priča? Surađuješ li s još nekim brandovima?  

Nekako su se uvijek kroz moju karijeru provlačile kampanje koje sam radila sa velikim firmama, što hrvatskim, što internacionalnim i to je sigurno jedna vrsta i priznanja i časti. Tako i sada za Nokiju. Užitak mi je raditi sa mladim i kreativnim ljudima i s njima razvijati ideje. U ovom trenutku,  na društvenim mrežama imam 300 000 ljudi koji me prate i to je po meni danas najjači medij koji i sponzori uzimaju u obzir.  

Kad bi po važnosti razvrstala servise koje koristiš, kako bi ih poredala?  

Facebook i Instagram podjednako. 

Hvala ti Lana i želimo ti uspjeh u tvojoj glazbenoj karijeri! 

HVALA PUNO.

 

Početni zaslon Lanine Nokije!

Lana Jurčević, kraljica hrvatskog Instagrama [INTERVJU]