Najveće i najduže agencijsko istraživanje društvenih medija, koje šest godina unazad sprovodi globalna medijska agencija Universal McCann, drugi put zaredom će obuhvatiti i Srbiju, a lansiranje WAVE 6 će se odigrati u Sali Beogradske filharmonije 8. juna od 14h na specijalnom događaju koji pripremaju Universal Media i Fastbridge.
WAVE istraživanje obuhvata 62 zemlje, odnosno 43 odsto svetske internet populacije i pruža odgovore na pitanja kao što su:
Zašto malo brendova koristi društvene medije na pravi način? Da li LIKE zaista znači mnogo? Možete li da izmerite uticaj društvenih medija na vaš biznis? Da li je televizija budući društveni medij? Zašto potrošači više vole brend na društvenim medijima nego kompanijske sajtove?
Puno ime ovog istraživanja je 'Wave6 - The Business of social - Social media tracker 2012'.
WAVE 6 u Srbiji sprovode agencije Universal Media i Fastbridge.
O društvenim medijima, njihovom značaju, ekspanziji i trendovima 8. juna u Beogradskoj filharmoniji govoriće:
Milica Marković, direktor sektora za PR Telekoma Srbije
Andre Jacques, direktor marketinga Carlsberg Srbija
Sara Brajović, modni blogger i trendsetter srpskog porekla
Nebojša Radović, uticajna ličnost u sferi digitalnog marketinga