Predsjednik Uprave LG Electronicsa (LG) William Cho predstavio je svoju viziju budućnosti tvrtke i strategiju za jačanje poslovne konkurentnosti.

Kako je istaknuo u svom govoru, u trenutnom okruženju postoje prilike za rast, unatoč neizvjesnosti koju stvara produljena globalna recesija i kontinuirana nestabilnost opskrbnog lanca.

Uvjereni smo da se prilike uvijek mogu pronaći ako fokus stavimo na pružanje novih vrijednosti i iskustava, rekao je Cho te dodao: Stvorit ćemo konkurentnu poslovnu strukturu s fokusom na ciljana poboljšanja umjesto na kratkoročno smanjenje troškova.

Cho je najavio planove za proširenje poslovanja na nehardverska područja kao što su softverske platforme, sadržaj, usluge i rješenja. Istaknuo je kako će diverzificirati poslovni portfelj pružanjem prilagođenih rješenja koja se mogu povezati s proizvodima ili nuditi odvojeno.

LG će, kaže Cho, unaprjeđivati sadržaje i usluge kroz intuitivnu LG webOS platformu, koja trenutno pokreće više od 180 milijuna LG-evih pametnih televizora diljem svijeta, a LG neprestano povećava mogućnosti i kompatibilnost te razvija vlastiti interaktivni sadržaj kao što su LG Fitness i LG Art Lab.

U brzorastućoj industriji komponenti električnih vozila (EV), tvrtka LG Vehicle component Solutions (VS) nakon deset godina kontinuiranog ulaganja u razvoj softvera i pripreme za budućnost, naglasio je Cho, postali su pouzdan partner za inovacije nekim od najvećih imena u automobilskoj industriji. U pripremi je i lansiranje sljedeće generacije sustava za informiranje i zabavu u vozilu (IVI), kao i širenje u područje rješenja za punjenje EV-a, nakon prošlogodišnje akvizicije tvrtke specijalizirane za EV-punjače s uspostavom proizvodne linije u LG-evom Digital Parku.

LG Signature OLED M (model M3) i Zero Connect Ovaj televizor ne treba dodatne kablove - sliku i zvuk prenosi bežično

LG-ev Sjevernoamerički Centar za inovacije LG NOVA strateški ulaže i surađuje s tehnološkim startupovima u Sjevernoj Americi kako bi osigurao rast u područjima kao što su digitalna zdravstvena skrb i metaverzum. Tako je LG nedavno lansirao rješenje za medicinsku skrb na daljinu, u partnerstvu s američkom kompanijom Amwell, dok u metaverzumu namjerava proširiti suradnju s partnerima kako bi osigurao temeljne tehnologije u srednjoročnom i dugoročnom razdoblju.

Kako je Cho najavio, LG će se u 2023. godini još više usredotočiti na korisničko iskustvo. Spomanuo je novu liniju premium kućanskih uređaja za 2023. godinu, ali i LG Home Entertainment Company s vizijom Sync to you, Open to All kojom naglašava stvaranje doživljaja u kojima mogu uživati svi korisnici i koji se mogu prilagoditi svakom potrošaču.

Ključne značajke webOS-a za 2023. uključuju novi početni zaslon, personalizaciju s preporukama na temelju prethodnog gledanja i korištenja i CDX (Cross Device eXperience), korisničko iskustvo koje jednostavno prelazi s uređaja na uređaj. Ove će godine predstaviti i nove OLED evo televizore i linije koje uključuju OLED TV sa Zero Connect Boxom.

Svojom misijom Innovation for a Better Life, ističe Cho, LG ostaje predan izgradnji bolje budućnosti za ljude i planet te nastavlja s naporima da bude brend koji vole sve generacija. U Koreji je nedavno predstavio iskustvene prostore kao što su Gold Star Arcade i ThinQ Room Escape, dizajnirane za mlađu populaciju te gradi odnos s digitalnim zajednicama okupljenima oko različitih proizvoda.

Osim toga planiraju postići ugljičnu neutralnost do 2030. i prijeći na obnovljivu energiju do 2050, dok do 2030. namjerava upotrijebiti ukupno 60 milijuna tona reciklirane plastike u proizvodnji novih proizvoda. U planu je i širenje prikupljanja e-otpada te stvaranje kružnog gospodarstva koje smanjuje otpad i potrošnju resursa.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju