Oglašivači i kreatori TV programa žele nadopuniti oglase koje se sada vrte za vrijeme, prije i nakon serija, filmova i emisija novim interaktivnim karakteristikama. Potrošačima bi se dala mogućnost da saznaju više informacija o onom oglasu i oglašivačima koji trenutno gledaju te da čak naruče pizzu ili ostale proizvode preko svojih daljinskih upravljača.

Tehnologija koja to omogućuje je tzv. Smart TV, tj. u osnovi omogućeno je spajanje TV-a na Internet, što je preduvjet za implementaciju.  Za sada je LG u partnerstvu sa Cognitive Networks najavio uplovljavanje u ove vode, a može se očekivati i ostale s obzirom da primjerice Samsung ili Grundig već proizvode smart TV uređaje. Može se očekivati da će se ovaj trend dalje razvijati, s obzirom da potrošači traže i očekuju poboljšano iskustvo gledanja TV-a, a Cognitive Networks to planira ponuditi koristeći se softverom automatskog prepoznavanja sadržaja, koji će samostalno shvatiti što korisnici gledaju i tome prilagoditi poruku oglasa.

Osim interaktivnih oglasa, bit će ponuđena i Engage Enhanced TV platforma koja je omogućiti korisnicima da vide dodatni multimedijski sadržaj tijekom programa (pr. sportske statistike, informacije o glumcima i sl.), sudjelovanje u anketama i direktnu kupovinu putem TV-a.

Važno je spomenuti da će ovo biti omogućeno onim gledateljima koji to žele, ali posebno je zanimljivo gledati koliko daleko će ići razvoj ovih interaktivnih elemenata koji za misiju imaju ponovno vratiti TV u središte svakog doma, koji je nakon masovne popularnosti kroz više desetljeća, u posljednje vrijeme počeo gubiti svoju vrijednu publiku. Mlađe generacije okreću se računalima- stolnim, prijenosnim i mobilnim za gledanja sadržaja, no u konačnici TV i računala su vrlo slični, čine prozor (ekran) kroz koji gledamo u svijet sadržaja.