Jedan od najpopularnijih servisa za kontrolu vaših računala s bilo koje lokacije ili uređaja LogMeIn, svojim je korisnicima poslao obavijesti u kojima obznanjuje kako se besplatna verzija ukida.

S godinama su skupljali korisnike, na kraju je taj broj narastao na nekoliko desetaka milijuna i kompanija je procijenila kako je vrijeme za gašenje besplatne mogućnosti korištenja LogMeIna. Iz osobnog iskustva, mogu potvrditi kako je LogMeIn funkcionirao gotovo savršeno, bilo da se radilo o pristupu svojim računala da drugog računala, prijenosnika, iPhonea, Android uređaja... Iako je besplatna verzija i do sada bila ograničena u odnosu na plaćenu, za osnovne "akcije" je bila više nego dovoljna, a jednostavnost instalacije servisa, pa makar se računalo nalazilo i u domeni, jamčila je ugodan i nesmetan rad.

Ali, u toku posljednjih nekoliko dana na email adrese svojih korisnika LogMeIn je počeo slati obavijest u kojoj navodi kako će se od sada servis moći koristiti isključivo uz plaćanje. S obzirom na promjenu politike, u startu nude popust, pa tako LogMeIn Pro možete koristiti uz pretplatu od 49 američkih dolara godišnje, ali je cijela priča limitirana na dva računala. Oni koji trenutno koriste LogMeIn Free imaju sedam dana za nadogradnju na Pro verziju, nakon toga će njihovi pristupi svim računalima biti blokirani. Kompanija je navela i kako će Premium usluga od sada uključivati i integraciju sa brojnim cloud servisima, poput Cubbyja, Dropboxa, Boxa, Google Drivea i Sky Drivea.

Naravno, postoji i dobra vijest, jer na webu postoji još uvijek dovoljno alata koji će na isti način, možda čak i bolje, odraditi ono što radi LogMeIn.  A ako pak imate veći broj računala koji ste već dodali i prijavili u ovaj servis, onda možda vrijedi razmisliti i o plaćanju usluge...