Madonna je brand koji se teško zaobilazi. Popularna pjevačica koja je stekla slavu 80-ih godina, i dan danas niže hitove zahvaljujući svom neukrotivom brandu.

tri vijesti o kojima se priča Droga, ilustracija Roditelji, oprez! "Najopasnija mreža za mlade": Omiljena platforma prepuna je seksualnih predatora i dilera droge Zračni taksi Joby Aviationa Napravljen veliki korak Počinje velika tehnološka revolucija u zrakoplovstvu: Nebom će dominirati potpuno drukčije letjelice Cheyava Falls u dolini Neretva Vallis u krateru Jezero na Marsu Na Marsu NASA zagolicala maštu javnosti: U dolini Neretve pronađeni tragovi izvanzemaljskog života?

No s druge strane Madonna je žena koja se prilagođava novim trendovima, a ti trendovi mijenjaju se češće nego ikad prije. Naime, Snapchat je nedavno objavio novi feature “Discovery”, koji daje jedan potpuno novi smjer kompaniji i samom servisu. Discovery je zapravo novi način na koji korisnici konzumiraju medijski sadržaj, tako da se time kompanija pomalo obraća i drugačijem targetu, odnosno starijim korisnicima.

Madonnina odluka da premijerno prikaže svoj spot na Snapchatu je svakako ogroman posao za Snapchat koji je pokazao da može biti inovativan, drugačiji i hrabar krenuti novim putevima. 

Iako je Discovery star tek nešto više od tjedan dana, na njemu se se već prikazivali novi video zapisi od strane Warner Musica i VICE-a koji koriste ovaj kanal za promociju svojih radova.

Snapchat je ovime pokazao da polako postaje medijska kompanija. Ukoliko još ne koristite Snapchat imate moju toplu preporuku da ga počnete koristiti, ako ništa drugo za pregledavanje brzih vijesti od kvalitetnih kanal kao što su Daily Mail, CNN, MTV, Cosmopolitan, People, National Geographic i mnogi drugi!

Možete me pratiti na Snapchatu pod koriničkim imenom sasafister!