Rijetko se događa da tako visokopozicionirana osoba pošalje službenu ispriku, ali Marissa Mayer je i do sada dokazala kako je njezin pristup sasvim poseban i drugačiji u mnogim stvarima...

Očigledno je, uz činjenicu da je Yahoo, prema mnogim analitičarima "izvukla iz mraka", vrlo senzibilna kada su u pitanju korisnici, od kojih na kraju krajeva svi žive. Stoga je u svom otvorenom pismu  priznala kako je iza kompanije "frustrirajući tjedan za naše korisnike, zbog čega je svima u Yahoou iskreno žao". Mayer je, između ostaloga dodala kako je "većini korisnika vraćen pristup inboxu", iako nije precizirano što je zapravo uzrokovalo poteškoće u radu Yahoo maila.

Yahoo je doista preživio poprilično loš tjedan, u kojem veliki broj korisnika nije mogao pristupiti svojim poštanskim sandučićima, pogotovo oni koji to čine preko IMAP protokola kroz neki od e-mail klijenata, primjerice Microsoft Outlook. Uz Yahoo, na kratko je bio nedostupan i popularni repozitorij fotografija Flickr, ali s njim su problemi riješeni puno brže i bezbolnije. Mayer je u poruci skrušeno priznala "iznevjerili smo vas ovog tjedna, to moramo priznati", uz poruku kako će napraviti sve kako se slične stvari ne bi ponovile. 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju