U najnovijem video oglasu Microsoft ponovno podbada Apple međusobno uspoređujući njihove proizvode u nekakvoj svakodnevnoj situaciji. Ovog puta riječ je o bejzbolu, a glavna karakteristika prema kojoj se Apple iPad ne može nositi sa tabletom (Dell) koji pokreće Windows 8, jest mogućnost obavljanja više stvari odjednom odnosno multitasking.

tri vijesti o kojima se priča Cheyava Falls u dolini Neretva Vallis u krateru Jezero na Marsu Na Marsu NASA zagolicala maštu javnosti: U dolini Neretve pronađeni tragovi izvanzemaljskog života? Droga, ilustracija Roditelji, oprez! "Najopasnija mreža za mlade": Omiljena platforma prepuna je seksualnih predatora i dilera droge BYD-jevi automobili, ilustracija Jednostavno je Nema tu nikakve magije: Šef Riviana objasnio zašto su kineski automobili jeftiniji od konkurencije

Poruka koju ekipa iz Redmonda želi prenijeti prilično je direktna, jednostavna i donekle ponižavajuća za korisnika iPad-a. No, u SAD-u je dopušteno komparativno oglašavanje (za razliku od Hrvatske) i već smo imali prilike vidjeti nekoliko sjajnih ''ratova'' u oglašavanju poput dvoboja BMW-a i Audija.

Kako god bilo, ovim se oblikom oglašavanja Microsoft već neko vrijeme služi, i to posebno prema Appleu, no na stranu prednosti nekog proizvoda, pitanje je kako to doživljavaju potrošači odnosno utječe li to na pozitivno ili negativno stvaranje dojmova o Windowsima?