Više nije riječ o izoliranim slučajevima, stoga nema potrebe za snebivanjem, jer su ovakve reklame postale praktički standard marketinškog pristupa kada su u pitanju "veliki igrači"...

Je li to baš korektno i moralno, očigledno nikoga nije briga, pogotovo ne timove koji vode računa o brandiranju novih proizvoda i usluga. Pritom više nije važno niti "tko koga i kada", jer praktički ne postoji niti jedna velika IT kompanija koja nije objavila barem jednu reklamu u kojoj svoje proizvode ističe tako da izravno ismijava konkurenciju. Microsoft je, čini se, ipak nešto "aktivniji" od ostalih, pa se tako pojavila još jedna od kampanja koja eksplicitno "udara" po konkurentskim uslugama. Bez ikakvih skrivenih poruka, dapače, vrlo jasno ističe svoje prednosti u odnosu na Apple, s naglaskom na glasovne osobne asistente, kako se nazivaju funkcije koje dobivaju korisnici pametnih telefona.

Na Microsoft Lumia YouTube kanalu objavljen je novi uradak u kojem je Microsoft odlučio sučeliti Cortanu i Siri, dvije aplikacije koje korisnicima omogućavaju glasovno upravljanje svojim pametnim telefonima. Lumia 830 i iPhone 6 Plus su u cijeloj priči, zapravo, najmanje bitni, jer je pola minute spota usmjereno isključivo na - "sprdanje" sa Siri aplikacijom.  U dva dana video je pogledalo gotovo milijun i pol korisnika YouTubea, komentari su, očekivano, podijeljeni, jedni smatraju kako je ovakvo Microsoftovo reklamiranje sramotno, drugi uživaju u ismijavanju Appleove Siri... Pogledajte sami i podijelite s nama u komentarima što mislite o svemu. 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju