Microsoft proslavio 40. rođendan

Microsoft, jedna od najuspješnijih IT kompanija, proslavio je jučer 40 godina postojanja.

Monika Nožić
Monika Nožinić | 05.04.2015. / 14:30 komentari
Microsoft proslavio 40. rođendan

Microsoft, jedna od najuspješnijih IT kompanija, jučer je proslavio 40 godina postojanja.

tri vijesti o kojima se priča Uređaj koji izvlači pitku vodu iz zraka Nije znanstvena fantastika Stvorili pitku vodu iz "ničega": Ovaj genijalan izum mogao bi spasiti mnoge živote Pametni telefon, ilustracija Mali, ali značajna promjena Stavljate telefon na stol s ekranom prema gore? Evo zašto biste trebali promijeniti tu naviku Mreže optičkih kablova iznad šume u Ukrajini Jesu mreže, ali nisu paukovi VIDEO Pogledajte nestvaran prizor na krošnjama ogromne šume u Ukrajini

Kompaniju su 4. travnja 1975. osnovali Bill Gates i Paul Allen, a od malog softverskog proizvođača za Altair računala i kasnije IBM-kompatibilne PC uređaje, od osamdesetih godina prošlog stoljeća pa sve do danas pretvorila se u najdominantniju softversku kompaniju na svijetu.

Kompanija je u ovom razdoblju "izrodila" tri milijardera (od kojih je Bill Gates najbogatiji živući čovjek) i 12 000 milijunaša, koji su radili u Microsoftu. 

Microsoft danas zapošljava preko 125 000 ljudi diljem svijeta i treća je najvrijednija kompanija na svijetu - ispred nje su samo Exxon Mobil i konkurent Apple, dok im je Google za petama.

Microsoft proslavio 40. rođendan


Iako se posljednjih godina kompanija suočavala s raznim problemima na tržištu softvera, uključujući rast konkurencije, nedostatak ideja i nemogućnost prepoznavanja tržišnih promjena (posebno na području mobilnih uređaja), Windows operativni sustav trenutno se nalazi na preko 90 posto svjetskih računala, dok Microsoft Office i dalje vlada tržištem produktivnih alata. Ostali veliki Microsoftovi brendovi uključuju Xbox, Skype, Windows Server, Bing, Windows Phone/Nokia, Onedrive/Azure (cloud) i druge.

Povodom proslave kompanijinog 40. rođendana, Bill Gates je zaposlenima u Microsoftu poslao pismo u kojemu se više fokusira na budućnost i planove kako bi pridobio još veći broj korisnika. Pismo u cijelosti možete pročitati ovdje.

Foto: TechSpot

Vezane vijesti